بیمه معده!!!

خبر بیمه کردن معده #حمیدسپیدنام معروف به #مسترتیستر، بلاگر غذا، آن هم در این شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی نابسامان جامعه روح بسیاری از افشار جامعه را به درد آورد. شاید کپی کردن عضوی از بدن به تبعیت از سایر هنرمندان خارج از کشور، از دید بسیاری عادی سازی شده باشد ولی در همین کشور افرادی هستند که به سختی امرار معاش می کنند و از دید مسئولین شغل آنها فاقد صلاحیت اخذ مجوز بیمه است. شاید از دید عده ای امثال ایشان اگاهی دهنده یا سلامت ساز باشند ولی مربیان که سفیران واقعی سلامت هستند همچنان از حداقل های حمایتی و حقوقی برخوردار نیستند و مباحثی نظیر بیمه شامل حال ایشان نمی شود.
درست در حالی که در سایر کشورهای رو به پیشرفت هم، بیمه ها حامی ورزش و سبک زندگی مبتنی بر تندرستی هستند در کشور ما تجمل گرایی و مصرف گرایی روز به روز قدرت بیشتری پیدا می کند. گرچه مقصر خود ما هستیم که به جای ارج نهادن به ورزشکاران پهلوان و قهرمانان واقعی میهن، به سراغ بلاگرها و قهرمانان پوشالی دنیای مجازی می رویم و با تعقیب کردن آنها مهر تایید بر رفتارشان می گذاریم.
در زمینه بیمه مربیان نیز فعلا که گوش شنوایی وجود ندارد، بماند که عده زیادی با همین شعار، رای های جامعه ورزش را در توبره خود ریختند و….

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.