معرفی استروییدهای خوراکی (۴)

دیانابول:
نیمه عمر دیانابول حدود سه تا پنج ساعت است یک زمان نسبتا” کوتاه، یعنی یک روز مرتبا” سبب بالا پایین رفتن فشار خون میشود. مصرف کنندگان میتوانند همه قرصها را یکجا مصرف کنند یا آنها را بطور منظم طی ساعات روز مصرف نمایند. البته از مصرف قرصها بعد از ساعت ۶ یا ۷ اجتناب کنیدعوارض جانبی آندروژنی دیانابول:
عوارض دیانابول خیلی معمولند و شامل پوست چرب، جوش، افزایش موی بدن و صورت، پرخاشگری؛ حتی ممکن است سبب کچلی شود .دوره روزانه دیانابول:
۴ یا ۵ قرص (۲۰ تا ۲۵) میلی گرم کافی است که بر هر کسی نتایج شگفت انگیزی بدهد، بعضی افراد جسارت کرده و بیشتر مصرف میکنند که این سبب عمیق تر شدن عوارض آن میگردد، دیانابول را میتوان با هورمونهای دیگر مانند: دکا-دورابولین مصرف کرده و عوارض جانبی هم چندان بالا نخواهد رفت. برای یک حجم زیاد پشته سازی با یک هورمون بی اثر مانند: تستسترون انانتیت پیشنهاد میشود، البته با این روش عوارض جانبی بسیار بالا تر خواهد رفت البته آنقدر حجم افزایش میابد که ارزشش را خواهد داشت. همانطور که پیشتر گفته شد یک داروی کمکی میتواند به کار رود تا از عوارض دیانابول بکاهد.images
اطلاع از این نکته برای کسانی که قصد استفاده از این دارو را داشته و یا از آن استفاده می کنند الزامی است که «دیانابول» موجب احتباس آب و املاح فراوان در بدن شده و در حجم گسترده ای نیز به هورمونهای ؟؟؟؟ زنانه مثل استروژن تبدیل می شود. از معروفترین این نمونه ها می توان به «متاندروستونولون» اشاره کرد. از نمونه های اولیه این دارو برای درمان زندانیان جنگی آزاد شده که در طول اسارت نیز از سوء تغذیه شدید رنج برده و به شدت نیز لاغر می شدند، استفاده می شده است. به دلیل اینکه این دارو خواص آندروژنیک بسیار قدرتمندی دارد، زنان نمی توانند از این دارو استفاده کنند. دزهای بالای این دارو علاوه بر عوارض شناخته شده ای که دارد، در برخی موارد منجر به بروز بی خوابی در انسان می شود. ین دارو در عین حال که از موثرترین و پر قدرت ترین استروئیدهای خوراکی در جهان به شمار می رود، برای کبد نیز بسیار سمی بوده و مصرف طولانی مدات آن صدمات شدیدی به بافت کبد وارد می کند. مصرف توام با احتیاط آن با افزایش در خور توجه حجم و قدرت عضلانی همراه است.

کانال ما را به دوستان خود معرفی کنید:
telegram.me/dana_varzesh_arian

این نوشته در دوره های مربیگری و کارگاه های دانش افزایی, عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.