تقسیم امتیازات در ورامین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما: در چارچوب لیگ برتر فوتسال کشور و در هفته ی سوم آن ،دو تیم ستارگان ورامین و هایپرشهر شاهین شهر امتیازات این بازی را بین خود تقسیم کردند.Play Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلی
در این بازی پربرخورد که با تاخیر ۴۵دقیقه ای در اوایل بازی آغاز شد، ابتدا تیم ورامین با یک گل از حریف جوان خود پیش افتاد ولی بازیکنان تیم شاهین شهر توانستند با هماهنگی گل خورده را جبران کنند.
سرمربی ستارگان ورامین ضمن اعتراض به داوری این مسابقه گفت: تیم هایپر شهر تیم جوان و خوبی بود که با بازی محکم و هماهنگ در این بازی ظاهر شد و ما پیش بینی این بازی سخت را داشتیم زیرا این تیم فصل قبل نیز درکنار یکدیگر بازی کرده بودند.
رضا داورزنی گفت: تیم ما تحت تاثیر داوری  این بازی قرار گرفت  زیرا در دو صحنه داوران به ضرر ما سوت زدند که در روند بازی ما تاثیر منفی داشت ولی اگر ما به داوری اعتراض کنیم باید منتظرمحرومیت دو جلسه ای باشیم.
سرمربی تیم فوتسال هایپر شهر نیز گفت: به تیم خوب ورامین بابت داشتن چنین تیمی تبریک می گویم ولی تیم ما هم هماهنگ و خوب بود و جریان بازی را در کنترل خود داشت.
رستمی گفت: تاخیر پیش آمده در قبل از بازی تاثیر منفی بر روی هر دو تیم داشت که این تاخیر باعث افت بازی  شد.
ناظر فدراسیون نیز گفت: برخورد اتوبوس تیم هایپر شهر شاهین شهر با تیر برق در بیرون از سالن و قطع برق قسمتی از سالن و همچنین عدم وجود نیروی انتظامی باعث به وجود آمدن تاخیر در اوایل بازی شد که باعث  افت نسبی هر دو تیم شد.
شیرزادی در پاسخ به سوال خبرنگار صداو سیما در رابطه با اعتراض تیم ورامین نسبت به داوری این بازی گفت: ما گزارش خودمان را به فدراسیون ارسال می کنیم ولی در کل مشکل خاصی که تاثیری بر روند بازی داشته باشد از سوی داوران این دیدار مشاهده نکردیم.
 منبع: خبرگزاری صداوسیما

این نوشته در عمومی, فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.