سرمربی هایپر: در شهر خودمان غریب هستیم

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: اشتباهات فردی داشتیم و چند بازیکن ما مصدوم بودند، امیدوارم طوری بازی کنیم که به تصمیم داوران وابسته نباشیم.

سرمربی هایپر: در شهر خودمان غریب هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی پس از پیروزی تیمش برابر تیم اهورا بهبهان اظهار داشت: این بازی اهمیت خاصی برای ما داشت زیرا می‌خواستیم نشان دهیم تساوی برابر گیتی‌پسند اتفاق نبوده است و نتایج خوبمان ادامه پیدا کند. 

سرمربی هایپر شاهین‌شهر ادامه داد: تیم اهورا چیزی برای از دست دادن ندارد و همیشه در همه بازی‌ها با انگیزه بازی می‌کنند و برای اثبات خود به میدان می‌آیند؛ به تیم خوب اهورا تبریک می‌گویم که در عین شایستگی بازی کردند.

وی با بیان این‌که متاسفانه به عدم مدیریت مدیران شهر خود که تجربه بازی لیگ برتر نداشتند باختیم، گفت: اگر قرار است تماشاگر نیاید الزام کنند که نیایند، در حین بازی نباید حواس خود را جمع کنیم که چه کسی هست و نیست؛ برای سال گذشته هماهنگ کرده بودیم بانوان در سالن حضور داشته باشند زیرا جو سالن ما نیز خوب است و کوچک‌ترین توهینی نیست.

رستمی ادامه داد: بانوانی که می‌آیند از خانواده‌های ما هستند، دوست داریم بانوان حضور داشته باشند اما روال قانونی آن باید طی شود؛ اینکه بعد از بیست دقیقه از بازی به ما این موضوع را انتقال می‌دهند منطقی نیست؛ حضور هایپر در لیگ برتر اولین مرتبه است در سطح شهرستان برگزار می‌شود، فکر می‌کنم در ورزشگاه خود غریب هستیم که بسیار بد است.

سرمربی تیم فوتسال هایپر تصریح کرد: متاسفانه اشتباه فردی نیز داشتیم که روی گل آخر امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد، در این بازی مجید کیانی و محمد نوید‌بخش را مصدوم داشتیم که امیدوارم شرایط بهتری پیدا کنیم تا حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی در خصوص مصدومیت گمرکی بیان داشت: متاسفانه کامبیز گمرکی از ناحیه کتف مصدوم شد و حسین قپانچی نیز با مصدومیت بازی می‌کرد؛ به همین دلیل مجبور شدیم یکی از بازیکنانی که فاکتور‌های دفاعی بیشتری دارد را به کار بگیریم که باعث شد مقداری عقب بکشیم.

رستمی با بیان این‌که اگر مانند نیمه اول دستمان در انتخاب نفرات باز بود شاید می‌توانستیم بیشتر رو به جلو بازی کنیم، گفت: نمی‌توانم روی گل آخر نظر دهم و با توجه به این‌که بازی پخش زنده بود، تکرار صحنه می‌تواند گویا باشد، چیزی که من از این زاویه دیدم گل نشد.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در خصوص داوری هم یادآور شد: مورد بعدی این است که بعد از ۵ خطا شدن داوران سطح خطا گرفتن را بالا می‌آورند، فکر می‌کنم از چند خطا یکی از آن‌ها را می‌توانست سوت بزند؛ امیدوارم که تیم ما به نحوی بازی کند که مشکلی برای اشتباهات فردی و داوران نداشته باشد.

https://www.farsnews.com/isfahan/news/13980419001316/%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85

این نوشته در عمومی, فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.