سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان: برای هماهنگی نیاز به زمان داریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: تیم ما در شرایط نرمال و مساعد وارد لیگ نشد و برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم.

سعید رستمی امروز (چهارشنبه، ۲۶ آذر)  پس از نخستین شکست در هفته اول لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور مقابل راگای شهر ری، اظهار کرد: تیم ما در شرایطی وارد لیگ شد که حتی یک بازی دوستانه هم نداشت، اما تا جایی که توان داشتیم تلاش کردیم و جنگیدیم.

وی افزود: تیم راگا نتوانست نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ما ایجاد کند و بر اساس اشتباه فردی گل خوردیم، در نیمه دوم هم برتری تجربی تیم حریف بر ما غلبه کرد و بازی در اختیار تیم ما بود.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان خاطرنشان کرد: البته از نظر جسمانی و هماهنگی نسبت به تیم حریف شرایط مناسبی نداشتیم و تاکتیک پنج نفره در انتهای بازی هم منجر به دریافت گل سوم ما شد. به طور قطع با رسیدن به هماهنگی لازم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

رستمی با اشاره به وضعیت تیم قبل از شروع لیگ، گفت: سهمیه تیم در شرایطی بود که ممکن بود کلا از بین برود و سرمایه گذاران بازارهای روز کوثر با حمایت خود این سهمیه را حفظ کردند و آخرین تیمی بودیم که به جدول اضافه شدیم، بنابراین نسبت به بقیه تیم ها شرایط مناسبی نداشتیم ولی تلاش ما برای ایجاد هماهنگی بیشتر خواهد بود و امروز دو بازیکن خوبمان را هم در اختیار نداشتیم. فکر می کنم این توانایی را داشته باشیم که به شرایط رقابت با تیم های دیگر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تیم از کادر فنی تا بازیکنان و سرمایه گذار، همه صد در صد بومی اصفهان هستند و تلاشمان این است که مجموعه ای از دل اصفهان را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم. قطعا در این مسیر نیاز به حمایت مادی و معنوی داریم چرا که این سهمیه متعلق به استان اصفهان است، به همین خاطر معتقدم این حمایت باید خیلی بیشتر شود و امیدواریم ما هم بتوانیم زحمات را جبران کنیم.

https://www.isna.ir/news/99092620806/

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.