کرونا ویروس نیست

کرونا ویروس نیست ؛ کرونا جدید نیست
کرونا سالهاست که با ما زندگی میکند !!!
کرونا، آن نماینده ی مجلسی ست که بیکاری فرزندان من و تو برایش اهمیتی ندارد ولی تمام نسل پدری و مادری اش در ادارات مختلف شهر استخدام شده اند.
کرونا خانه ایست که دیروز ۲۰۰ میلیون تومان بود و امروز ۸۰۰ میلیون تومان.
کرونا، گوشت کیلویی ۹۰ هزار تومانی ست که نه من می توانم بخرم و نه تو.
کرونا، ایران خودرو و سایپا هستند که با تولیدات بی کیفیت شان روزانه هزاران نفر را قتل و عام می کنند و صدالبته از دولت تسهیلات با سود اندک دریافت می کنند.
کرونا دلالی ست که برای پیش ثبت نام پراید و پژو در سایت ایران خودرو و سایپا ۱۰ میلیون تومان می گیرد. چرا؟چون او می داند چگونه ثبت نام کند و تو نمی دانی و نباید هم بدانی.
کرونا همان بسته ی معیشتی ست که نه شامل من شد و نه تو؛ در حالی که هیچکداممان نه خانه ی شخصی داریم و نه درآمدی آبرومندانه،
ولی وزارت رفاه وام هایمان را هم جزء درآمد و پس اندازمان محسوب می کند و می گوید از ۸۵ درصد مردم ثروتمندتریم !!!!
کرونای واقعی احتکار و گرانفروشی “ماسک” توسط داروخانه ها و بسیاری از مردم نادان است!!!!
کرونای واقعی، خرافات و دروغ و تزویر و ریاست که در جان همه ما ریشه دارد و با شست و شو با آب هفت دریا و ژل ضدعفونی کننده هم پاک نمی شود.
کرونای واقعی غم و اندوه و ناامیدی ست که ذهن و فکر و زندگی مان را در هم پیچیده.
این کرونا هم مثل سارس و تب کریمه ی کنگو و آنفلوانزای مرغی و خوکی و گاوی رد می شود و می رود اما کروناهای “ملی” همچنان قربانی میگیرند، آرام و بی صدا.
اگر کرونایی که می گویند، بیاید قدمش مبارک است!! حداقل از مرگ تدریجی کروناهای داخلی، نجات مان می دهد. مرگ یک بار و شیون هم یکبار!! کرونا، فقط ویروس نیست؛ هر چیزی و هر کسی که آرامش من و شما را بگیرد، کروناست.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.