اشتباهات فردی تاثیر زیادی در نتیجه داشت

سرمربی هایپر شاهین شهر گفت: این دیدار، جدال تجربه بازیکنان ملی پوش گیتی پسند و جسارت و دوندگی بازیکنان ما بود که در نهایت با تساوی به اتمام رسید.

سعید رستمی پس از تساوی تیمش در شهرآورد فوتسالی اصفهان، اظهار کرد: در این بازی هیجانی شدیم وگرنه باید این بازی را بهتر تمام می‌کردیم؛ من دوست داشتم اسکوبورد بجز نتیجه پارامترهای دیگری را نیز نشان میداد. صرفاً چهار اشتباه فردی داشتیم که متاسفانه بر روی این اشتباهات سه گل دریافت کردیم. اگر بازیکنانمان کمی دقت داشتند بازی با نتیجه ای خوب به نفع هایپر به اتمام می‌رسید.

وی با تاکید بر اینکه اشتباهات فردی تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار داشت، خاطر نشان کرد: این دیدار، جدال تجربه بازیکنان ملی پوش گیتی پسند و جسارت و دوندگی بازیکنان ما بود که در نهایت با تساوی به اتمام رسید. اشتباهات بازیکنانمان باعث شد بازی را که دو بر صفر از حریف پیش بودیم در نهایت سه بر سه به اتمام برسانیم. ترکیب کاملی را در اختیار نداشتیم اگر ترکیب کاملی در اختیار تیم بودند نتیجه ای متفاوت رقم می خورد.

سعید رستمی ضمن تشکر از تمام بازیکنان و کادر فنی تیمش، گفت: با تمام این اوصاف بازیکنانمان ۶۰ تا ۷۰ درصد از آن چیزی که مدنظرمان بود را انجام دادند و با توجه به اینکه تیم گیتی پسند تیم پر مهره و تیم خیلی خوبی بود؛ تا حدودی از بازیکنانمان راضی هستم.

https://www.imna.ir/news/381413/

این نوشته در عمومی, فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.