برگزاری مسابقات بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان

قابت‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه‌های آزاد خمینی‌شهر ویژه برادران در رشته‌های والیبال، فوتسال، پینگ‌پنگ در دانشگاه آزاد خوراسگان ویژه خواهران در رشته والیبال، داژبال و پینگ‌پنگ برگزار شد.

در رشته فوتسال برادران 14 تیم به رقابت پرداختند که تیم دانشگاه آزاد خمینی‌شهر به مقام اول، تیم دانشگاه آزاد خوراسگان رتبه دوم و تیم دانشگاه آزاد مبارکه به مقام سوم رسید. در مجموع دو روز و طی بازی های برگزار شده نیز سعید رستمی از دانشگاه مبارکه با به ثمر رساندن 14 گل عنوان آقای گلی را از آن خود نمود.13921029000270_PhotoA

در رشته والیبال برادران که 12 تیم به رقابت پرداختند، دانشگاه فرهنگیان رتبه اول، دانشگاه آزاد کاشان مقام دوم و دانشگاه فنی نیز عنوان سوم را کسب کرد.
در رشته داژبال خواهران تیم دانشگاه آزاد خوراسگان مقام اول، تیم دانشگاه پیام نور جایگاه دوم را کسب کرد و تیم بسیج اساتید به مقام سوم رسید.

در رشته والیبال خواهران تیم دانشگاه پیام نور (ب) مقام اول، دانشگاه پیام نور (الف) جایگاه دوم و تیم دانشگاه آزاد به مقام سوم رسید.

در رشته تنیس روی میز خواهران دانشگاه خوراسگان مقام اول، دانشگاه فرهنگیان مقام دوم و دانشگاه مهاجر سکوی سوم این مسابقات را کسب کردند و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی اهدا شد.

این نوشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه, عمومی, فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.