بهترین برنامه‌ریزی‌ها هم محدودیتی دارد!!!

تصمیم‌های رونالدو در چند هفته اخیر باعث عصبانیت مدیر برنامه او و قطع ارتباط این دو نفر شده که بسیاری آن را وفادارانه‌ترین ارتباط بین یک مدیر برنامه و یک بازیکن می‌دانستند.

اواسط ماه نوامبر سال گذشته میلادی بود که کریستیانو رونالدو با وجود مخالفت مندس تصمیم گرفت در مصاحبه‌ای با پیرس مورگان شرکت کند و اظهارات عجیبی را درباره اریک تن‌هاخ، ساختار باشگاه منچستریونایتد و مدیران این باشگاه به زبان بیاورد.

مندس ماه‌ها تلاش کرده بود تا باشگاهی در سطح اول اروپا پیدا کند که حاضر به جذب کریستیانو باشد و می‌دانست که فقط یک گزینه وجود دارد: منچستریونایتد. او می‌دانست که اگر این در بسته شود، در دیگری باز نخواهد شد.

رونالدو و مندس مدتی بود که درباره بعضی از اتفاقات اختلاف نظر داشتند. این مدیر برنامه پرتغالی درک درستی از شرایط در زمان جدایی این بازیکن از یوونتوس داشت اما رونالدو حاضر نبود با نقش دوم یا رقابتی کمتر از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

جدایی اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگنیک باعث شد که این واقعیت شوکه کننده با سرعت بیشتری خودش را نشان دهد و رفتارهای نادرست رونالدو که بیشتر آنها هرگز علنی نشد هم بیشتر شود اما مندس همیشه بهانه‌ای برای انتقاد از یونایتد پیدا می‌کرد.

1788040

این شرایط در زمان حضور تن‌هاخ نیز ادامه پیدا کرد و رونالدو حاضر به پذیرش این مربی هلندی نبود اما تفاوت آنها در این بود که او با شدت بسیار بیشتری نسبت به رانگنیک به این شرایط واکنش نشان داد و این از تحمل رونالدو خارج بود. 

در آن زمان مندس بود که تصمیم گرفت بهترین گزینه برای رونالدو پیوستن به النصر است اما وقتی رابطه با یونایتد تیره و تار شد، رونالدو دیگر به این باشگاه عربی فکر نمی‌کرد. او باور داشت که مندس اشتباه می‌کند و با وجود عدم حضور در پیش فصل، تنها شش بار حضور در ترکیب اصلی از ماه سپتامبر، زدن تنها سه گل، باز هم می‌تواند جام جهانی بسیار خوبی را سپری کند و دوباره اروپا را شیفته کند.

این اتفاق رخ نداد. او نمایشی معمولی در جام جهانی داشت و بدتر از آن رفتارهایش در یونایتد را تکرار کرد. بازیکنان و فدراسیون فوتبال سعی کردند شرایط را مدیریت کنند اما کاپیتان مدام ناراحتی‌اش را نشان می‌داد، مانند پس از بازی برابر کره جنوبی که همه چیز واضح شد و این جا بود که ریکاردو رگوفه وارد کار شد.
رگوفه کارش را به عنوان نماینده نایکی در پرتغال آغاز کرد و توانست اعتماد تیم ملی و رونالدو را به خوبی جلب کند. او کم کم پیش رفت تا به یکی از کارمندان این بازیکن تبدیل شد و در عین حال ارتباطش را با تیم ملی پرتغال حفظ کرد.

1788041

پس از ناکامی در جام جهانی، رونالدو بلافاصله از رفوگه خواست تا با النصر تماس بگیرد و متوجه شد که آیا پیشنهادی که به مندس ارائه کرده بودند هنوز پابرجاست یا خیر. خبری از پیشنهادهای اروپایی نبود و پیشنهاد باشگاه‌های پرتغالی جذاب نبودند.

اعلام خبر رسمی جذب او توسط النصر و بیانیه‌ای از سوی کریستیانو با این مضمون که تمام قله‌های افتخار در اروپا فتح شده است در واقع پایان کار او در سطح اول فوتبال به بدترین شکل ممکن و در عین حال ارتباطش با مندس بود.

حالا حتی حق انتشار عکس این بازیکن که تا پیش از این متعلق به یکی از شرکت‌های مندس بود در اختیار رفوگه قرار گرفته است. این اتفاق نشان داد که حتی بهترین برنامه‌ریزی‌ها هم محدودیتی دارد. هرچند، بسیاری در آژانس مدیریتی مندس از مدت‌ها قبل معتقد بودند که رونالدو در نهایت راهی کشورهای عربی خواهد شد.

منبع: پابلیکوی پرتغال

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.