رستمی: آغاز لیگ با دِربی حساسیت خاصی دارد

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت:  شروع لیگ با دربی برای ما حساسیت دارد که امیدوارم این حساسیت روی زیبایی بازی اثر نگذارد.
سعید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص اولین دیدار تیمش در لیگ برتر در مصاف با گیتی پسند در دربی اصفهان، اظهار کرد: بازی با گیتی پسند با توجه به قهرمانی و نایب قهرمانی‌های مکرر این تیم در سال‌های گذشته و حضور ملی پوشان زیاد در این تیم کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. برای ما نیز سخت است زیرا اولین بازی بعضی بازیکنان ما در لیگ برتر است و تیم ما نیز اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند.
وی ادامه داد: قطعاً بازی حساسی است که مانند دیگر بازی‌ها ۳ امتیاز دارد. تفاوت آن‌چنانی برای ما ندارد که چه تیمی روبروی ما است. ما باید تمام توان خود را برای این بازی به کار بگیریم که بازی قابل‌قبول و نتیجه درخشانی کسب کنیم.
رستمی افزود: قرعه نیم‌فصل اول ما خیلی سخت است. اکثر بازی‌های سخت خود را در نیم‌فصل اول در زمین حریفان به میدان می‌رویم. دو هفته متوالی در شاهین‌شهر بازی نداریم. با این‌حال بازی با گیتی پسند همان اندازه که جذاب است، شبیه بازی‌های دیگر است.
سرمربی تیم هایپر شاهین شهر، تصریح کرد: برای مجموعه ما شروع لیگ با دربی اصفهان حساسیت خاصی دارد و به این دلیل ما باید توانایی خود را ثابت کنیم. خارج از این موضوع برای ما حساسیتی وجود ندارد و امیدوارم این حساسیت، روی زیبایی بازی اثر نگذارد.

وی در رابطه با حضور تماشاگران اصفهانی برای دربی، افزود: طبق توافقی که با باشگاه گیتی پسند کردیم، تصمیم بر این شد با فدراسیون و کمیته انضباطی نامه‌نگاری انجام دهیم که برای حضور تماشاگران اصفهانی برای دربی مشکلی نداریم. این کار را انجام دادیم؛ اما بستگی به کمیته انضباطی دارد که چه تصمیمی در خصوص ورود تماشاگران متخلف گیتی پسند اتخاذ کند.
سرمربی تیم فوتسال هایپر با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: بلال اسماعیلی بازیکن تیم ملی زیر بیست سال، مصدوم است و هنوز آمادگی کامل ندارد. همچنین احسان فیروزپور به این بازی نخواهد رسید.
به گزارش ایسنا؛ در پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و درگیری هواداران دو تیم گیتی پسند و مس سونگون، کمیته انضباطی تماشاگران تیم گیتی پسند را محروم کرد، اما مسئولان تیم هایپر شاهین‌شهر با توافقی که با تیم گیتی پسند داشتند به کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال اعلام کردند برای حضور تماشاگران اصفهانی در دیدار با گیتی پسند که روز جمعه در ورزشگاه پیروزی برگزار می‌شود مشکلی ندارند.
https://isfahan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&ASXCode=All&NSSID=88

این نوشته در دل نوشته, عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.