معرفی ‌الگوی معنوی فوتسالیست‌های بازارهای کوثر اصفهان در ‌لیگ برتر / بازیکنان با استمداد از شهید زرین به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان که پس از در اختیار گرفتن امتیاز تیم هایپرشهر شاهین‌شهر نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کند، در گروه «ب» این مسابقات با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه بازارهای روز کوثر اصفهان شهید عبدالرسول زرین به عنوان الگوی معنوی بازیکنان و کادر فنی این تیم انتخاب شده است. در همین راستا، بازیکنان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در مراسم پیش از آغاز دیدار با سن‌ایچ ساوه در هفته پنجم لیگ برتر با پیراهن‌هایی منقش به تصویر این شهید وارد زمین شدند و همراه با کادر فنی و مسئولان این باشگاه با اهدای شاخه‌های گل به تمثال این شهید ادای احترام کردند.

شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز قهار لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بود که به گفته برخی با ثبت ۷۰۰ شلیک موفق و به نقل از برخی راویان، بیش از ۳ هزار شلیک موفق در جهان خود را صاحب رکوردی دست‌نیافتنی کرده است.

شهید زرین که به خاطر مبارزات انقلابی‌اش تحت تعقیب ساواک قرار گرفته بود، پس از پیروزی انقلاب و با آغاز ناآرامی‌های کردستان به همراه سردار شهید حاج حسین خرازی عازم کردستان شد. جنگ تحمیلی برای او مانند یک نقطه عطف بود و تا زمان شهادت در ۱۱ اسفندماه ۱۳۶۲ برای لشکر امام حسین(ع) یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای به شمار می‌رفت.

https://tn.ai/2428629

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.