رستمی: اگر نام دیگری داشتیم از اشتباهات داوری متضرر نمی‌شدیم/ حریف موقعیتی نداشت

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: شاید اگر نام تیم ما به‌جای بازارهای کوثر نام دیگری بود، در ۴ بازی گذشته به‌دلیل اشتباهات غیرعمدی داوران نتایج به این شکل رقم نمی‌خورد، اما متأسفانه در بازی‌های گذشته از داوری متضرر شدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید رستمی پس از پیروزی ۵ بر ۲ تیمش برابر حفاری اهواز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت ما به شکلی بود که به این برد و ۳ امتیاز نیاز داشتیم تا حداقل توانایی بازیکنان خود را ثابت کنیم.

وی افزود: یک عذرخواهی به تیم خوب حفاری اهواز بدهکار هستیم چون شرایط میزبانی ما درباره حضور اولیه آنها در ورزشگاه نامناسب بود که از آنها عذرخواهی می‌کنم. قطعاً شهر اصفهان در سطح فوتسال آسیا یک میزبان شایسته است اما میزبانی امروز ما به دلیل انجام عملیات ضدعفونی ایده‌آل نبود.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: بازی امروز حساسیت‌های خاص خود را داشت اما در نیمه نخست تنها روی دو اتفاق گل خوردیم، در حالی که حریف در تمام دو نیمه موقعیت و شانس گلزنی نداشت. متأسفانه همان ۲ گل نیمه نخست باعث شد رفته‌رفته کار ما سخت شود اما این ۳ امتیاز به ما کمک کرد. هفته آینده استراحت داریم و امیدواریم با اضافه شدن ۳ بازیکن جدید شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

رستمی درباره اعتراض کادرفنی تیم حریف در دقایق پایانی نیمه نخست که جو بازی را متشنج کرد، بیان کرد: فکر می‌کنم اگر تیم ما اعتبار بیشتری داشت و نام تیم ما به‌ جای بازارهای کوثر نام دیگری بود، در ۴ بازی گذشته به‌ دلیل اشتباهات غیرعمدی داوران نتایج به این شکل رقم نمی‌خورد، اما متأسفانه در بازی‌های گذشته اتفاقاتی افتاد که از داوری متضرر شدیم.

رستمی: اگر نام دیگری داشتیم از اشتباهات داوری متضرر نمی‌شدیم/ حریف موقعیتی نداشت

وی اضافه کرد: همواره گفته‌ام اشتباهات داوری عمدی نیست و همیشه به داوران خسته‌ نباشید گفته‌ام اما امروز به جز همان یک صحنه، داوری بی‌نقص بود و درباره همان صحنه نیز اگر کارشناسان داوری نظر دهند بهتر است، چون خوشبختانه بازی هم پخش زنده داشت.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.