سرمربی بازارهای روز کوثر اصفهان: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازیکنان ما در دیدار با تیم ایمان شیراز با دقت تمام می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

به گزارش ایرنا، سعید رستمی روز یکشنبه در نشست خبری مجازی افزود: تیم بازارهای روز کوثر را  هشت روز مانده به شروع لیگ برتر تحویل گرفتم و مسئولان جدید روند حضور تیم را با گروه کامل بومی مهیا کردند.

وی اظهارداشت در دیدار امروز با توجه به وضعیت تیم ما در جدول لیگ ، به سه امیتاز نیاز داشتیم که این پیروزی برای ما محقق شد.

وی تصریح کرد: موقعیت‌های تیم ما چهار تا پنج برابر حریف بود و بازیکنان به دلیل شرایط حاکم در جدول با استرس بازی کردند ولی در ادامه توانستند بازی برتری را ارایه دهند.

رستمی یادآور شد: می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم ضمن این که تیم حریف فرصت چندانی نداشت.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: در این زمینه باید کارشناسان نظر دهند و چند در مورد با داوران در زمین صحبت کردم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های بازارهای روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شود و نخستین پیروزی خود را لیگ برتر جشن بگیرد.

پیش از این تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ایمان شیراز در رده ششم لیگ برتر فوتسال در جدول گروه “ب” قرار داشت.

لیگ برتر فوتسال کشور فصل جاری در ۲ گروه الف و ب  برگزار می شود.
www.irna.ir/news/84163775/

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.