رستمی: در لیگ برتر فوتسال تیم سطح پایین وجود ندارد

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان گفت: تیم ما قصد دارد در زمینه تبلیغات و برند سازی فعالیت کند و به دلیل سخت گیری هایی که وجود داشت تصمیم گرفتیم سالن پیروزی را برای تمرینات و مسابقات خود انتخاب کنیم.

رستمی: در لیگ برتر فوتسال تیم سطح پایین وجود ندارد

به گزارش فوتسال۲٠۲٠، سعید رستمی در خصوص شرایط کنونی تیمش، اظهار کرد: ما پس از بازی با مس می‌توانستیم زمینی به اصفهان بیاییم اما دوستان در باشگاه زحمت کشیده بودند فردای بازی پرواز مستقیم به اصفهان گرفته بودند و متأسفانه پرواز در اصفهان نتوانست بنشیند و پرواز در فرودگاه مهر آباد نشست. تا بعد از ظهر آن معطل شدیم و باعث شد یک روز پس از مسابقه را از دست بدهیم.

وی در رابطه با تیم ایمان شیراز، افزود: شناخت زیادی از تیم ایمان شیراز نداریم. تعدادی از آنها سال‌های گذشته در لیگ برتر بازی کرده‌اند و روی آن نفرات شناخت نداریم و بسیاری از نفرات آنها برایم ناشناخته هستند، اما در لیگ برتر هیچ تیمی سطح پایین نیست و همه برای هدفی که دارند تلاش می‌کنند. نتایج آنها نیز نشان داده‌اند بازی برابر آنها سخت است.

سرمربی تیم کوثر اصفهان با اشاره به ورزشگاه کوثر خاطرنشان کرد: ورزشگاه کوثر جز ورزشگاه‌های خوب و با کیفیت است، اما به دلیل قوانینی که وجود دارد و باید روز قبل از مسابقه سالن را قرنطینه کنیم، سخت گیری هایی از سوی فدراسیون و زیر مجموعه‌هایی که ورزشگاه برای آنها بود، وجود داشت. با توجه به اینکه تیم ما قصد دارد در تبلیغات و برند سازی فعالیت کند و از آنجایی که شرایط برگزاری مسابقات را بهتر با فدراسیون کنار می آییم، تصمیم گرفتیم سالن تمرینات و مسابقات خود را به سالن پیروزی تغییر دهیم.

رستمی در ارتباط با مصدومین تیمش ادامه داد: مسعود گیاهچی و کامبیز گمرکی تا حدودی مصدوم هستند که در تلاش هستیم آنها را به بازی برابر ایمان برسانیم. تست کرونا نیز انجام دادیم اما به لطف خدا هیچکدام از بازیکنان درگیر ویروس کرونا نبودند و مشکلی نیست.

http://fut5al2020.com/fullcontent/7148/%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.