رستمی: بازیکنان مس با فریاد سوت داور را برمیگرداندند/ نباید هتل داوران و بازیکنان تیم میزبان یکی باشد

رستمی: بازیکنان مس با فریاد سوت داور را برمیگرداندند/ نباید هتل داوران و بازیکنان تیم میزبان یکی باشد


رستمی 3

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان گفت: به رغم اینکه تیم داوری بازی امروز از دوستان بنده هستند و زحمات خودشان را در طول بازی کشیدند ولی نحوه قضاوت بازی امروز در حد مطلوب نبود.

به گزارش خانه فوتسال، سعید رستمی با اشاره به کادر مجرب تیم مس سونگون افزود: نتیجه بازی امروز در حد شایستگی های بازیکنان ما نبود و اگر داوری قاطعانه بود بازیکنانم حتی می توانستند بازی را با اختلاف زیاد ببرند.

وی اضافه کرد: در ۲ صحنه تکل بازیکن مس روی بازیکن ما رخ داد که معتقد هستم داور باید با کارت قرمز جریمه می کرد که خیلی ملایمانه و در حد تذکر برخورد کرد.

رستمی با بیان اینکه در بعضی از صحنه ها بازیکن بزرگ مس که قابل احترام است با داد خود سوت داور را بر می گرداند، اظهار کرد: شاگردانم در مقابل تیم مدعی قهرمانی مس سونگون به شایستگی بازی کردند و نتیجه ۲ بر صفر خیلی بی انصافی بود.

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان با انتقاد از نحوه میزبانی مسئولان برگزاری مسابقات در تبریز خاطر نشان کرد: این حرفم ربطی به میزبانی مردم فهیم آذربایجان ندارد ولی باید بگویم که نباید در شهر تبریز که از تعدد هتل ها برخوردار می باشد هتل داوران و بازیکنان تیم میزبان یکی باشد، چرا که این مسئله شائبه و سوء تفاهم ایجاد می کند که تمام زحمات مسئولین برگزاری مسابقات در این شهر را زیر سوال می برد.

وی با اشاره به تمرینات کم تیمش از شروع لیگ تا کنون اظهار کرد: با تمرینات مداوم، قدرت و شایستگی بازیکنانمان را در بازی های آتی به نمایش خواهیم گذاشت و سعی می کنیم بازیها را پله پله پیش ببریم.

تیم مس سونگون با برد ۲ بر صفر مقابل تیم کوثر در مجموع با ۳ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال گروه ب قرار گرفت.

تیم کوثر اصفهان با شکست ۲ بر صفر مقابل مس سونگون ورزقان در مجموع با بدون امتیاز از ۲ بازی در رده ششم گروه ب لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای گرفت.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.