رستمی: داوری قاطع بود، با اختلاف مس را می‌بردیم!/ این نتیجه بی‌انصافی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی پس از شکست تیمش مقابل مس با اشاره به کادر با تجربه حریف ورزقانی خود افزود: نتیجه بازی امروز در حد شایستگی‌های بازیکنان ما نبود و اگر داوری قاطعانه بود بازیکنانم حتی می‌توانستند بازی را با اختلاف زیاد ببرند.

وی اضافه کرد: در ۲ صحنه تکل بازیکن مس روی بازیکن ما رخ داد که معتقد هستم داور باید با کارت قرمز جریمه می‌کرد که خیلی ملایمت‌آمیز و در حد تذکر برخورد کرد.

رستمی با بیان اینکه در بعضی از صحنه‌ها بازیکن بزرگ مس که قابل احترام است با داد خود سوت داور را برمی‌گرداند، اظهار کرد: شاگردانم در مقابل تیم مدعی قهرمانی مس سونگون به شایستگی بازی کردند و نتیجه ۲ بر صفر خیلی بی انصافی بود.

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان با انتقاد از نحوه میزبانی مسئولان برگزاری مسابقات در تبریز خاطر نشان کرد: این حرفم ربطی به میزبانی مردم فهیم آذربایجان ندارد ولی باید بگویم که نباید در شهر تبریز که از تعدد هتل‌ها برخوردار می‌باشد هتل داوران و بازیکنان تیم میزبان یکی باشد، چرا که این مسئله شائبه و سوءتفاهم ایجاد می‌کند که تمام زحمات مسئولین برگزاری مسابقات در این شهر را زیر سوال می‌برد.

وی با اشاره به تمرینات کم تیمش از شروع لیگ تاکنون اظهار کرد: با تمرینات مداوم، قدرت و شایستگی بازیکنانمان را در بازی های آتی به نمایش خواهیم گذاشت و سعی می کنیم بازیها را پله پله پیش ببریم.

تیم کوثر اصفهان با شکست ۲ بر صفر مقابل مس سونگون ورزقان در مجموع با بدون امتیاز از ۲بازی در رده ششم گروه ب لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای گرفت.

منبع: ایرنا

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.