تیم ما هنوز از لحاظ جسمانی و فنی به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیده است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تیم ما کمتر از ۱۰ روز می‌شود که موفق شده است امتیاز تیم هایپرشهر شاهین شهر را که بدون هیچ برنامه‌ای برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسته شده بود را خریداری کند و به همین دلیل ما در این مدت، فرصت کمی برای انجام تمرین داشتیم. به هر حال بازیکنانمان چه از لحاظ جسمانی و چه از لحاظ فنی هنوز به آن آمادگی مطلوب ۱۰۰ درصدی برای شرکت در مسابقات لیگ برتر نرسیده اند. ضمن این که بازیکنانی که اکنون در تیم ما حضور دارند، نزدیک به ۴ سال می‌شود که در کنار هم حضور دارند و می‌توان گفت که شاکله اصلی فصل گذشته تیم هایپرشهر را تشکیل می‌دهند و ما هم سعی کردیم با همان نفرات امسال در لیگ برتر شرکت کنیم.


او افزود: چند بازیکن خوب از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری که در حال حاضر شرایط حضور در لیگ برتر را داشتند به تیممان اضافه شده‌اند و با این حال فکر می‌کنم آخرین تیمی که وضعتیش برای حضور در لیگ برتر فوتسال چه به لحاظ شرکت در بازی‌ها و چه به لحاظ انتخاب نفرات مشخص شد، متاسفانه تیم بازار‌های روز کوثر است. روز گذشته از اعضای تیم تست کرونا گرفته شد و قرار است جواب تست‌ها امروز مشخص شوند. امیدوارم که جواب تمامی تست‌ها منفی باشند تا ما بتوانیم برای بازی فردا برابر راگای تهران با تمامی نفراتمان در این مسابقه حاضر شویم.

سرمربی تیم بازار‌های روز کوثر ادامه داد: متاسفانه نتوانسته‌ایم در این مدت بازیکن شاخصی را به ترکیب تیممان اضافه کنیم و سعی می‌کنیم بعد از بازی اولمان در لیگ و در زمان استراحت گروهی، تستی از بازیکنان بومی خصوصا رده‌های زیر ۲۳ سال و امید بگیریم تا بتوانیم از بین آن‌ها بهترین نفرات را به ترکیب بزرگسالان اضافه کنیم.
https://www.yjc.ir/00Vrzy 

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.