رستمی: می توانستیم با اختلاف پیروز دربی باشیم / داوران همانند بازیکنان هیجان زده بودند

یم هایپر شاهین شهر موفق شد در اولین حضور خود در لیگ برتر درهفته نخست مقابل همشهری نامدار و مدعی خود به تساوی دست یابد.

سعید رستمی سرمربی هایپر شاهین شهر پس از تساوی در هفته اول به خانه فوتسال گفت: بازی جلوی تیم پر مهره و با سابقه ی گیتی برای هر تیمی سخت خواهد بود چرا که با کوچکترین اشتباهی باید جریمه ی سنگینی پرداخت کنید.متاسفانه آی تی سی حاجی بنده آماده نشد ‌و با سه مصدوم و با توان۷۰ ۸۰ درصدی وارد بازی شدیم و سعی کردیم بهترین نمایش را به اجرا بگذاریم علارقم اینکه دوست داشتیم تو شرایط بهتری مقابل همشهری خود بازی کنیم که با وضع قانون جدال تیم های همشهری در هفته نخست این اتفاق رخ نداد.همچنین در این دیدار نبود تماشاگر و حضور فوتسال دوستان کاملا حس شد.
وی در ادامه افزود: بازی را خوب شروع کردیم تو دفاع بی نقص بودیم و موفق شدیم در ضدحملات به گل دست یابیم و نیمه اول با دو گل به رختکن رفتیم. در آغاز نیمه دوم بچه ها هیجانی شده بودند و چهار اشتباه فردی داشتند ک متاسفانه سه موقعیت به گل تبدیل شد.

سرمربی شاهین شهر در مورد قضاوت داوران نیز گفت: به نظر بنده فک می کنم داوران قسمتی از هیجان بازیکنان ما را موجب شدند و بازی را به نوعی مدیریت کردند مخصوصا جلوی بازیکنان اسم و رسم دار که تقریبا چربید قضاوت داوران به سمت تیم حریف اما به هر حال این نظر بنده است. البته که اشتباهات بازیکنان تیمم بازی دو هیچ برده را سه بر دو عقب افتادیم و در نهایت خدا را شکر که بازی را به تساوی کشاندیم.
رستمی در ادامه نیز ضمن تاکید بر بازی خوب بازیکنانش نیز گفت: خیلی دوست داشتم که اسکوربورد سالن به جز نتیجه آمارهای دیگه ای را هم درج میکرد که ثابت شود هایپر شایستگی های خیلی بیشتری در این دیدار داشت.امیدوارم درس بزرگی برای کل مجموعه و بازیکنان کم تجربه و جوان تیم شده باشد که متوجه شوند برخی اشتباهات تاوان سنگینی خواهند داشت.
وی در پایان نیز افزود: در توانایی گیتی پسند در عرصه تیم داری و جایگاه این تیم و بازیکنان ملی پوش آن شکی نیست و این موضوع برای همه فوتسال دوستان محفوظ است لیکن با تغییراتی ک در باشگاه داشتیم، لیست بازیکنان بارها دچار تغییر شد و باشگاه تمام تلاشش را کرد و بسیار علاقه مند بودیم که بهترین نفرات را جذب کنیم ولی مشکلاتی بود و تیم ما با توجه به اینکه سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، خیلی ها به چشم مسافر لیگ به آن نگاه میکردند با این حال یک مجموعه ی کاملا همدل از بالا تا پایین هستیم و اعتماد به نفس خوبی از این دیدار گرفتیم درحالیکه حتی میتوانستیم سه امتیاز را با اختلاف کسب کنیم.قطعا در دیدار های آتی حتی با توجه به قرعه سختی که در نیم فصل اول با آن مواجه هستیم، اگر به مشکل خاصی بر نخورد نکنیم از بچه هامون در ادامه لیگ بیشتر خواهید شنید.

این نوشته در عمومی, فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.