به بازیکن غیر متعهد نیازی نداریم

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: مجیدی پور نه تنها به حرف خودش بلکه به امضا و اثر انگشت نیز پایبند نبود و قطعاً به بازیکنی که غیر متعهد است نیازی ندارم.

سعید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص تمرینات این تیم، اظهار کرد: تمرینات تیم از اول خرداد با جدیت تمام و حمایت مدیرعامل باشگاه آغاز شد. سعی کردیم شاکله تیم فصل قبل را حفظ کنیم و با توجه به بودجه باشگاه و ضعف‌هایی که در برخی پست‌ها داشتیم بازیکنان سهمیه لیگ برتری خود را جذب کنیم.

وی افزود: رفته‌رفته با اضافه شدن نفرات جدید به تیم، تمرینات شکل بهتری گرفت و بعد از چند بازی با تیم‌های استانی از جمعه هفته جاری با تیم‌های لیگ برتری بازی خواهیم کرد.

رستمی ادامه داد: ۷ نفر از بازیکنان فصل گذشته شاغل در لیگ یک، سعید افشار از گیتی پسند، مهدی زاهدی از ارژن شیراز، ابراهیم حسینی و علی رمضانپور از شهرداری ساوه و همچنین رضا آبگون را از پاس ناجا جذب کردیم. همچنین چندنفر از بازیکنان تیم “ب” و امیدمان نیز در کنار ما هستند.

وی افزود: تا آخر هفته قرارداد ۳ بازیکن دیگر را ثبت می‌کنیم و به محض نهایی شدن قراردادشان، رسانه‌ای خواهیم کرد. امیدوارم برای بازی اول لیگ برتر که دربی اصفهان است با تمام نفرات آماده باشیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر با اشاره به بازی پلی‌آف، خاطرنشان کرد: بنده و باشگاه تابع نظر اکثریت مدیرعاملان باشگاه‌هایی هستیم و طی جلسه‌ای که در ساری برگزار شد نظرات خود را اعلام کردند. یکی، دو مورد نسبت به سال قبل اصلاح شده است، اما همچنان جزئیات آن دارای نقصان است.

رستمی افزود: مثلاً این‌که بازی سوم فینال باید در زمین بی‌طرف باشد جای حرف و حدیث دارد. با این حال با توجه به فشردگی مسابقات بین‌المللی برای تیم مس سونگون و همچنین برنامه‌ریزی محمد ناظم الشریعه که برای تیم ملی صورت گرفته است، امیدوارم باشگاه و تیم ملی از لیگ و برنامه امسال حداکثر استفاده را ببرند.

وی در رابطه با امین مجیدی پور اظهار کرد: با این بازیکن یک یا دو جلسه مذاکره صورت گرفت و با رضایت دو طرف، قرارداد داخلی منعقد شد. طی استعلامی هم که گرفتیم این شخص در دو سال گذشته در تیم های صاحب عنوان لیگ برتر نبوده است و سابقه بازی ملی نیز ندارد. از طرفی هم اگر خارج از ایران بازی کرده است در کشورهای درجه پایینی بوده است که سطح فوتسال آن‌ها از لیگ دسته اول ما هم پایین‌تر است.

رستمی افزود: متأسفانه از صداقت بنده و افراد مذاکره کننده سوء استفاده شده است. خیلی خوشحال می‌شوم که ایشان به تیم‌های تراز اول لیگ برتر برود و مطمئنم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: این بازیکن پس از ثبت قرارداد داخلی، خواستار آپشن های اضافه شد که با آن نیز موافقت شد. پس از آن قرار شد که در اولین فرصت به تمرینات اضافه شوند.  بعد از گذشت دو روز درخواست مرخصی یک هفته‌ای گرفتند و علی‌رغم مخالفت بنده با ۵ روز مرخصی موافقت شد.

رستمی افزود: ایشان ۳ روز پیش از اردوی تیم ملی باید به تمرینات می‌آمدند، اما با پیام‌های مکرر مرخصی‌اش تمدید شد. این مسائل باعث به هم خوردن نظم تیمی شد. مجیدی پور نه تنها به حرف خودش بلکه به امضا و اثر انگشت نیز پایبند نبود و قطعاً به بازیکنی که غیر متعهد است نیازی ندارم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر، خاطرنشان کرد: البته این ضعف مقررات فوتسال است که نمونه‌های این چنینی پس از عقد قرارداد داخلی و پس از گذشت یک ماه و دقیقاً در روزهایی که فرصت نقل و انتقالات رو به اتمام است دست به این اقدامات می‌زنند. اینقدر به درایت کادر فنی و توانایی‌های بازیکنانی که جذب کردیم اعتقاد دارم که جایگزین بهتری را در طول فصل می‌سازیم و برای سال‌های بعد فوتسال معرفی خواهیم کرد.

وی افزود: از دید من اشتباه بزرگ‌تر را تیم‌هایی مرتکب می‌شوند که با علم به این‌که می‌دانند با آن بازیکن قرارداد بستیم باز هم با آن‌ها مذاکره می‌کنند و این اخلاق دور از انسانیت است. 

رستمی خاطرنشان کرد: شیطنتی هم در مصاحبه‌ای رخ داد که مزید بر علت شد. وقتی خبرنگاری می‌داند که بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد، پرسیدن سوالاتی مانند این‌که برنامه‌ شما برای بعد از عقد قرارداد با باشگاه چیست، قطعاً چیزی جز پیش بردن اهداف شخصی خبرنگار نیست.


https://isfahan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=83257

این نوشته در عمومی, فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.