تیم نفت از هر حربه ای برای پیروزی استفاده کرد

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر پس بازی در برابر نفت امیدیه گفت: تیم نفت، باتجربه تر از ما عمل کرد ولی ما از لحاظ فنی پتانسیل را داشتیم که جایگزین نفت در صدر جدول باشیم.
سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان در ارتباط با تساوی تیمش در برابر نفت امیدیه، اظهار کرد: تیم نفت صدرنشین جدول بود و تنها باخت آن ها در نیم فصل اول به تیم ما بود. بازیکنان این تیم حدودهفت سال کنار هم بازی کرده اند و در لیگ یک سابقه زیادی دارند.
وی ادامه داد: از لحاظ فنی پتانسیل داشتیم که جایگزین نفت در صدر جدول باشیم. متاسفانه نیمه اول روی دو اشتباه فردی دوگل دریافت کردیم و پس از آن هر موقع که قصد سرعت دادن به بازی و فشار به حریف را داشتیم، دروازه بان یا اعضای کادر فنی تیم نفت در بازی وقفه ایجاد می کردند.
رستمی همچنین افزود: نیمه دوم با صحبت هایی که انجام شد، تا کمتر از ۴ دقیقه پایانی بازی را پیش بودیم اما تعدادی از تماشاگران حریف با نیروی انتظامی درگیر شدند و بازی توقف ۱۵ دقیقه‌ای داشت و در شرایطی که بازی را پیش بودیم و می توانستیم نتیجه را حفظ کنیم، بازهم روی یک اشتباه گل سوم را دریافت کردیم.
وی با اشاره به اشتباهات تیم خود خاطر نشان کرد: تیم امیدیه حرفی برای گفتن نداشت و از اشتباهات ما استفاده کرد. آن ها می دانستند دنبال چه چیزی هستند و آنجایی که نیاز داشتند، کادر فنی آن ها اعتراض می کرد یا دروازه بانشان خود را به مصدومیت می زد و به عبارتی آن ها با تجربه تر عمل کردند و در پایان تیم نفت خوشحال از شاهین شهر خارج شد.
رستمی در ارتباط با حواشی این مسابقه گفت: در بازی روز گذشته حدود ۵۰۰ خانم در ورزشگاه حضور داشتند، که این موضوع را باید به فال نیک گرفت. شهرستان ما در بعضی مسائل نو پا هستیم و برخی عوامل از جمله نیروی انتظامی و بعضی مسائل دیگر را نمی دانیم. هوادران تیم امیدیه چندین بار وارد زمین شدند و باعث توقف بازی شدند. در ۱۰ سال گذشته در شهرستان چنین تجربه‌ای را نداشتیم و برای جا افتادن این موضوع نیاز به زمان داریم و مسئولین باید برای آمادگی هرچه بیشتر و سریع تر خودی نشان دهند.
وی همچنین در خصوص بازی های آینده اظهار کرد: طی دو هفته آینده فرصت صدرنشینی داریم. در بازی بعد مقابل زنجان سعی می کنیم صعودمان را قطعی کنیم و در ادامه برای صدرنشینی بجنگیم.

http://isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=78454



این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.