حضور مسئولین در ورزشگاه روحیه بخش و مثبت خواهدبود

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر گفت: هر بار که بازیکنان ما میخواستند به بازی سرعت دهند، کادر فنی و بازیکنان تیم نفت امیدیه در روند بازی وقفه ایجاد می‌کردند و دروازه بان تیم امیدیه هم بیش از ۱۵ مرتبه خود را به زمین انداخت.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تساوی خانگی تیمش مقابل تیم نفت امیدیه اظهار کرد: پیش بینی شرایط سخت برای بازی مقابل تیمی که ده هفته در صدر جدول بوده و تنها باخت خود را در دور رفت مقابل ما متحمل شده بود، دور از انتظار نبود. با این اوصاف تمهیدات لازم برای بازی مقابل نفت امیدیه را انجام داده بودیم و به لحاظ روحی روانی و فنی بازیکنان در شرایط ایده آلی بودند.

وی افزود: نیمه اول با اشتباه فردی دو گل خوردیم، اما با توجه به صحبت‌هایی که در بین دو نیمه  با بچه ها داشتیم و تغییر تاکتیکی که دادیم در نیمه دوم با همت و غیرت بازیکنان سه بر دو ‌پیش افتادیم اما متاسفانه رفتارهایی را از تیم امیدیه مشاهده کردیم که بسیار متفاوت با نگرش ما از تیم صدر جدول بود.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر تاکید کرد: هر بار که بازیکنان ما می‌خواستند به بازی سرعت دهند کادر فنی و بازیکنان تیم نفت امیدیه در روند بازی ایجاد وقفه می‌کردند و دروازه بان امیدیه هم بیش از ۱۵ مرتبه خود را به زمین انداخت، به گونه ای که در بازی با نفت امیدیه سبکی مشابه فوتبال کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را در فوتسال شاهد بودیم. زمانی که دو بازیکن نفت امیدیه با کارت زرد داور روبرو شدند یکی از بازیکنان به وضوح به داور گفت من از زمین بلند نمی‌شوم.

رستمی ادامه داد: در اکثر مواقع بازی همیشه یک بازیکن امیدیه بر روی زمین افتاده بود، پرتاب گوشی توسط مربی تیم امیدیه هم باعث وقفه ۱۰ دقیقه ای در بازی شد و حتی مسئول تدارکات تیم امیدیه با مشت کمر داور را نوازش کرد و بازهم بازی ۱۵ دقیقه متوقف شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور تماشاگران خانم طی همکاری که با مسئولین زیربط داشتیم در شاهین شهر بلامنع شده است و چه در سال گذشته و چه امسال مشکلی در این رابطه پیش نیامده است. جایگاه ها، ورودی و خروجی های کاملا مجزا تدارک دیده شد، حتی در برخی بازی ها تماشاگران خانم بیشتر از آقایان هستند و حضور بانوان جو فرهنگی بسیار خوبی در سالن ایجاد کرده است.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر تصریح کرد: متاسفانه و یا خوشبختانه بواسطه اینکه شاهین شهر مهاجر پذیر است شاهد حضور تماشاگران وابسته به تیم امیدیه بودیم. شاهین شهر تا این برهه از زمان تیمی در این سطح مسابقات کشوری نداشته و افراد برگزار کننده و هیئت فوتبال شاهین شهر تجربه برای برگزاری مسابقات این چنینی را ندارند که همین عوامل دلیل ایجاد حواشی در بازی بود.

رستمی گفت: دوستان محترم نیروی انتظامی  هم حداکثر تعامل را با ما دارند، بدون هیچ چشم داشتی در تمام بازی های ما حاضر شده و تمام تلاششان را برای برگذاری هرچه بهتر مسابقات انجام می دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این بازی شاهد دو جبهه مخالف در تماشاگران بودیم که قابل کنترل نبودند و چندین مرتبه تماشاچیان با ورود به میدان مسابقه و پرتاب بطری باعث ایجاد بی نظمی در برگزاری مسابقه شدند. متاسفانه شاهین شهر در این زمینه خیلی بی تجربه است و این بی تجربگی باعث ایجاد حواشی و برهم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم ما شد. تیم امیدیه با علم به آنچه میخواست پا به زمین گذاشت بود و با ایجاد وقفه های مداوم توانست به خواسته اش برسد.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر تاکید کرد: تیم هایپر بایستی به راحتی از سد تیم نفت امیدیه می گذشت و هیچکدام از این حواشی نباید بهانه ای برای این باشد که ما اجازه دهیم تیم امیدیه با امتیاز اصفهان را ترک کند. ما در حد و اندازه خودمان نبودیم و بایستی بیشتر تلاش می‌کردیم.

رستمی افزود: شاید بازی در این سطح نگاه بیشتر رسانه ها را می‌طلبد واینکه ما تیمی شهرستانی هستیم نباید دلیلی برای بی مهری برخی رسانه ها به ما باشد. دلخوری ما از کارشکنی بعضی از پیشکسوتان و عدم حمایت معنوی تیم از جانب مسئولین و اتفاقات ناخوشایندی است که در شهرستان رخ می دهد.

وی اظهار کرد: اینکه در این شرایط بد اقتصادی که خیلی از فعالیت های غیر ورزشی کم هزینه هستند، فردی صرف اینکه ورزش دوست است، در حال پیش بینی هزینه ها برای حضور تیم در سطح لیگ برتر بوده و مطمئناً حضور مسئولین در ورزشگاه روحیه بخش و مثبت خواهد بود.




http://www.imna.ir/news/362951/%D9%86%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.