بازی با تیم‌های گزینه سقوط همیشه سخت است

سرمربی تیم هایپر شاهین‌شهر پس از پیروزی تیمش برابر صدرا شیراز گفت: ابتدای فصل صدرا از تیم‌های پر مهره لیگ بود و برخی عوامل جانبی نتیجه بازی را رقم زد.
سعید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش برابر صدرای شیراز اظهار کرد: با توجه به ارتباط سرمربی تیم ملی فوتسال در سیستم تیم صدرا، این تیم ابتدای فصل از لحاظ مهره‌ سروصدای زیادی کرد و ارتباط برخی بازیکنان تیم ملی جوانان باعث جذب آن‌ها به تیم صدرا شد.
وی ادامه داد: این تیم در طول فصل به هر دلیلی نتایج خوبی نگرفت اما روی کاغذ این تیم اول فصل از مدعیان صعود به لیگ برتر بود. از آنجایی که تیم صدرا انتهای جدول است. پیش‌بینی می‌کردیم که مانند بازی رفت بازی سختی داشته باشیم.
وی همچنین افزود: در طول بازی زمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم، اشتباهات فردی و کم‌کاری‌هایی صورت گرفت که متأسفانه بازی مساوی شد و نیمه دوم با توجه به این‌که صدرا میزبان بازی بود و فشار روی داوران ایجاد می‌کردند. ما می‌توانستیم به راحتی ببریم اما برخی عوامل جانبی مانند اشتباهات داوری باعث شد که نتیجه ۳ بر۲ رقم خورد. بازی با تیم هایی که گزینه سقوط هستند، همیشه سخت بوده است.


http://isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=78237

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.