بررسی هفته سیزدهم لیگ دسته اول/گروه یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
نفت امیدیه ۴ – رسالت مازندران ۱

گلزنان:
هاشم شیرعلی ۳ – سعید کرمی (امیدیه)
فرزاد رعیت (مازندران)
تیم رسالت که هفته گذشته در خانه برابر صدرا شیراز متوقف شده بود، میهمان تیم صدر جدولی نفت امیدیه بود. نفتی ها که در صدر جدول یکه تازی می کنند‌، برابر رسالت نیز نمایش خوبی از خود نشان دادند و موفق شدند و با زدن چهار گل به این تیم، سه امتیاز شیرین را از آن خود کنند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کنند. نفتی ها با بیست و شش امتیاز کماکان در صدر جدول هستند و رسالت هم با هفده امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.
شهرصدرا شیراز ۲ – هایپرشاهین شهر ۳

گلزنان:
هادی بافنده – رضا طهماسبی (شیراز)
مجید کیانی – کامبیز گمرکی – احسان فیروزپور (هایپر)

هایپر شاهین شهر که در قامت یک مدعی ظاهر شده است و چندین برد متوالی کسب کرده است، میهمان تیم انتهای جدولی اما متحول شده صدرا شیراز بود. شیرازی ها که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری از خود نشان داده اند و هفته پیش هم در خارج از خانه برابر رسالت مازندران موفق به کسب یک امتیاز شده بودند، به دنبال کسب پیروزی در این دیدار خانگی برابر هایپری ها بودند. تماشاچیان بازی زیبا و جذابی را از هر دو تیم شاهد بودند، اما در نهایت این هایپری ها بودند که زورشان چربید و موفق شدند صدرا را زمین گیر کنند. تنها خط تیره جدول برابر پیروزی های صدرا شیراز قرار گرفته است و این تیم کماکان در حسرت کسب پیروزی در این فصل لیگ یک قرار دارد. شرایط جدول برای این تیم ریشه دار اصلا جالب نیست و شیرازی ها روز به روز و هفته به هفته بوی سقوط را از نزدیک تر استشمام می کنند. هایپری ها با کسب این پیروزی بیست چهار امتیازی شدند و به یک قدمی صدر جدول رسیدند.
پاس ناجا ۳ – هبلکس رضوی مشهد صفر

گلزنان:
رضا آبگون – نادر نادری – بهنام فکور (پاس)

تیم پاس ناجا که هفته گذشته در خارج از خانه سه امتیاز کسب کرده بود، این هفته از مشهدی ها پذیرایی میکرد. سربازان پاس با ارائه یک بازی زیبا موفق شدند هبلکس رضوی را با سه گل بدرقه کنند و دوباره خود را به جمع مدعیان برسانند. آن ها بعد از چند هفته ناکامی و بدشانسی، هم اکنون جان دوباره ای گرفته اند و منتظر لغزش سایر رقباء هستند تا خود را به رده های بالای جدول نزدیک تر کنند‌. شاگردان صالوری در مشهد کماکان با ده امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته اند. پاسی ها نیز با کسب این پیروزی مجموع امتیازات خود را به عدد هجده رساندند و به رده چهارم جدول صعود کردند.

شهرداری رشت ۳ – الماس شهرقم ۲

گلزنان:
سینا بخشی ۳ (رشت)
محمد برزگر ۲ (قم)

تیم شهرداری رشت که هفته گذشته برابر هایپری ها متحمل شکست شده بود، به دنبال کسب سه امتیاز خانگی این هفته بود. رشتی ها این هفته از الماس شهر قم پذیرایی می کردند. قمی ها برای فرار از سقوط، دست به هرکاری میزنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. آن ها هفته گذشته برابر پاس ناجا عملکرد خوبی داشتند و این هفته نیز رشتی ها را غافلگیر کردند. این بازی زیبا و مهیج تا آخرین ثانیه های بازی با نتیجه دو بر دو پیگیری می شد که در سه ثانیه مانده به پایان بازی و با غفلت بازیکنان الماس قم، این رشتی ها بودند که موفق شدند گل سوم خود را به ثمر برسانند و این سه امتیاز خانگی را به حساب خود واریز کنند.
تیم خالص سازان زنجان در این هفته استراحت داشت

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.