صدرا ترمز زنجان را کشید/پیروزی سخت ولی شیرین هایپر/ سه امتیاز در جیب مشهدی ها/جدال شمالی ها برنده نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

شهرصدرا شیراز ۴ – خالص سازان زنجان ۴

گلزنان:
مسعود دانشور – رضا طهماسبی – مسعود یوسفی (شیراز)
امین ستاریان ۲ – سیاوش مهاجری – علی عمویی (زنجان)

تیم صدرا شیراز که نیم فصل دوم را با باخت شروع کرده بود، این هفته از تیم قدرتمند و مدعی خالص سازان زنجان پذیرایی می کرد. شیرازی ها که چیزی برای از دست دادن ندارند، دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا در برابر تیم دوم جدول، آن ها را زمین گیر کرده و یک امتیاز شیرین را جلوی چشم هوادارانشان دشت کنند. شاگردان اوصالی در زنجان فرصت خوبی داشتند که فاصله خود را تا صدر جدول کم کنند، اما با دیوار محکم شیرازی ها روبرو شدند و تنها یک امتیاز از این دیدار کسب کردند. خالص سازان کماکان در رده دوم و شیرازی ها نیز همچنان در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
شهرداری رشت ۲ – رسالت مازندران ۲

گلزنان:
میثاق حسن پور – احسان موسوی (رشت)
ایمان احمدی – حسام سلطان پور (مازندران)

جدال تیم های شمالی کشور برنده نداشت و هر دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند. تیم شهرداری رشت که هفته گذشته شکست سنگین خارج از خانه را تجربه کرده بود در صدد جبران این شکست برابر رسالتی قرار گرفت که از هفته قبل سه امتیاز بدست آورده بود. این بازی زیبا و درگیرانه در نهایت با کسب تساوی به اتمام رسید تا این یک امتیاز به کار هیچ یک از دو تیم نیاید. این بازی با حاشیه های زیادی نیز همراه بود و در انتهای بازی درگیری های شدیدی بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم رخ داد.
با این تساوی جایگاه دو تیم در جدول رده بندی تغییری نکرد و رسالت همچنان در رتبه چهارم و شهرداری رشت در رتبه پنجم قرار گرفته اند.

 

پاس ناجا ۴ – هایپر شاهین شهر ۶

گلزنان:
رضا آبگون – محمدرضا دهقانی – مهدی وفائی – فرزین مهری (پاس)
کامبیز گمرکی ۴ – مجید کاهبنده – احسان فیروزپور (شاهین شهر)

هایپر شاهین شهر که هفته پیش با شش گل تیم هبلکس رضوی را مغلوب کرده بود، این هفته نیز پاسی ها را شش تایی کرد تا دو هفته رویایی را پشت سر گذاشته باشد. تیم پاس ناجا هم هرچقدر در بازی خوب بازی می کند و سوار بر جریان بازی است، در گلزنی ناموفق عمل می کند و چهار هفته متوالی است که طعم پیروزی را نچشیده است. این بازی سراسر درگیرانه و زیبا در نهایت ده گل به همراه داشت و این هایپری ها بودند که سهم بیشتری از این گل ها داشتند و در نهایت سه امتیاز را از آن خود کردند. شاگردان رستمی در شاهین شهر با کسب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد هجده رسانده و در رده سوم جدول قرار گرفتند. پاسی ها نیز با دوازده امتیاز کماکان در رده ششم جدول باقی ماندند.

 

هبلکس رضوی مشهد ۶ – الماس شهر قم ۳

گلزنان:
کمال هاشمی – جمال توکلیان ۲ – احسان اصغرزاده – محمدرضا نیک فرجام -محمدرضا رحمانیان(مشهد)
علی عباسی – شهاب بشری – ابولفضل رضائیان (قم)

الماس شهر قم در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم به مصاف هبلکس رضوی مشهد رفت. مشهدی ها که هفته پیش برابر هایپر شش تایی شدند، این هفته تلافی اش را سر تیم الماس شهر در آوردند و آن ها را با شش گل بدرقه کردند. شاگردان صالوری در مشهد با کسب این پیروزی خود را ده امتیازی کرده و در رده هفتم باقی ماندند. الماس شهر قم هم که حال و روز خوشی در لیگ یک ندارد، کماکان در منطقه سقوط قرار دارد و در انتهای جدول دست و پا می زند.
تیم نفت امیدیه در این هفته استراحت داشت.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.