امیدیه کماکان یکه تازی می کند/ پیروزی مقتدرانه زنجانی ها/ سه امتیاز شیرین برای رسالت/ هبلکس شش تایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دهم و شروع نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

نفت امیدیه ۱ – شهرصدرا شیراز صفر

گلزنان:
گل بخودی (امیدیه)

تیم نفت امیدیه که به مقام قهرمانی نیم فصل اول این رقابت ها دست پیدا کرده بود، در خانه از تیم بحران زده و انتهای جدولی صدرا شیراز پذیرایی می کرد. برخلاف انتظار تیم امیدیه که این بازی را برای خودشان راحت تصور می کردند، شیرازی ها خیلی خوب در این دیدار ظاهر شدند تا نشان دهند عزم خود را جزم کرده اند که در نیم فصل دوم نتایج بهتری را گرفته و خود را از انتهای جدول جدا کنند. اما این بار نیز بخت و اقبال با آن ها یار نبود و با یک گل بخودی این دیدار را به صدر نشین لیگ واگذار کردند. نفت امیدیه با این کسب این پیروزی با بیست و دو امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و شیرازی ها نیز کماکان و تنها با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته اند.
رسالت مازندران ۴ – پاس ناجا ۲

گلزنان:
ایمان احمدی ۲ – محمد ربی هاوی ۲ (مازندران)
آرش صابری – محمدرضا دهقانی(پاس)

دو تیم همسایه و هم امتیاز در جدول رده بندی این گروه در ساری به مصاف هم رفتند. یاران ایمان احمدی در رسالت چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته بودند و شاگردان دل انگیز در پاس هم برای پیروزی پا به میدان گذاشته بودند تا به زیبایی های این بازی اضافه شود. بازی را سربازان ناجا بهتر شروع کردند و دو بار از رسالتی ها جلو افتادند اما هر دو بار ساروی ها بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه و با جنجال هایی که در بازی بین تماشاچیان رسالت و بازیکنان تیم پاس صورت گرفت، تمرکز پاسی ها به هم ریخت و یاران ایمان احمدی از همین فرصت استفاده کردند و دو گل دیگر به ثمر رساندند. در ادامه پاورپلی پاس هم جوابگو نبود و این بازی با برتری رسالت به اتمام رسید. رسالت با این پیروزی به رده چهارم صعود کرد و پاسی ها کماکان در رده ششم باقی ماندند.
هایپر شاهین شهر ۶ – هبلکس رضوی ۳

گلزنان:
کامبیز گمرکی ۴ – احسان جزینی – محمد نوید بخش (شاهین شهر)
محمدرضا رحمان نیا ۲ – جمال توکلیان (مشهد)

هایپر شاهین شهر که دوازده امتیازی بود و در هفته های پایانی نیم فصل اول عملکرد خوبی از خود نشان داد و تا رده چهارم جدول بالا آمده بود، این هفته از هبلکس رضوی پذیرایی می کرد. شاگردان حسین صالوری در مشهد که در هفته های آخر عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و در نیمه پایین جدول قرار گرفته اند به دنبال شروعی خوب در نیم فصل دوم بودند. این بازی زیبا و جذاب که نُه گل را به همراه داشت در نهایت با برتری هایپری ها همراه شد. شاهین شهری ها با کسب این سه امتیاز پانزده امتیازی شده و تا رده سوم جدول بالا آمدند. مشهدی ها هم کماکان هفت امتیازی باقی مانده و در نیمه پایینی جدول قرار گرفته اند.
خالص سازان زنجان ۵ – شهرداری رشت ۱

گلزنان:
حسن محمدی ۲ – علی عمویی ۳ (زنجان)
مهرشاد وفادار (رشت)

در دیگر بازی مهم این هفته دو تیم بالای جدولی خالص سازان زنجان و شهرداری رشت به مصاف هم رفتند. شاگردان اوصالی در زنجان که روی نوار پیروزی افتاده اند، حالا حالا ها قصد پا پس کشیدن ندارند و با ارائه بازی ها هجومی و زیبا تمام حریفان را تار و مار می کنند. زنجانی ها در این دیدار نیز آتش بازی به راه انداختند و شهرداری رشت را با پنج گل بدرقه کردند. خالص سازان با این پیروزی نوزده امتیازی شد و پشت سر نفت امیدیه در رده دوم جدول قرار گرفت. رشتی ها نیز در جدول دو پله نزول کردند و به رده پنجم رسیدند.
تیم الماس شهر قم در این هفته استراحت داشت.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.