تیم‌ مشهد گلچینی از بازیکنان لیگ برتر و تیم ملی است

تیم هایپر شاهین شهر در هفته دهم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور میزبان تیم هبلکس رضوی بود که این بازی با نتیجه ۶ بر ۳ به سود تیم میزبان به پایان رسید تا هایپری ها با ۱۵ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار بگیرند.
سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تیم ما پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نیم فصل و یک دوره بدنسازی نسبتاً مناسب پا به این مسابقه گذاشت و قصد داشتیم در پست‌هایی که با ضعف روبه رو بودیم بازیکنانی را اضافه کنیم که مشابه نیم فصل اول هنوز نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم.
وی در خصوص مسابقه خود در برابر هبلکس رضوی اظهار کرد: بازی در برابر تیم‌های مشهد به خصوص تیمی که مجموعه‌ای از بازیکنان با تجربه سال‌های نه چندان دور لیگ برتر و تیم‌های ملی بود کار را سخت کرده بود اما پیش بینی کرده بودیم چه اتفاقی در مسابقه خواهد افتاد.
رستمی ادامه داد: نیمه اول را با نتیجه سه بر صفر پیش بودیم اما در نیمه دوم به علت این که به بازیکنان با تجربه بازی کمتری دادیم باعث شد اختلاف کمتر شود در حالیکه تا ۷ دقیقه پایانی ۵ بر صفر هم از حریف پیش بودیم که متاسفانه با بی احتیاطی بازیکنان اختلافمان کمتر شد.
سرمربی هایپر پیرامون مسائل داوری در این مسابقه بیان کرد: متاسفانه مشابه بازی‌های خانگی گذشته هیچگاه حس نکردیم داوران در شرایط برابر هم به سود میزبان سوت بزنند و ۴ بازیکن ما اخطار گرفتند که به جز یک مورد بقیه به علت اعتراض به داوران بود که به نظر من تصمیم درستی گرفته نشد.
رستمی افزود: امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید و تصمیم گیری درست در بازی‌های پیش رو نتایج در شأن فوتسال اصفهان و شاهین شهر بگیریم و جزء دو تیم صعود کننده به مرحله پلی آف باشیم و از بازیکنان خودمان بخاطر جنگندگی‌هایی که تا به اینجا داشته‌اند، تشکر می‌کنم.
وی در پایان گفت: حضور مجموعه‌های اقتصادی در این شرایط اقتصادی کشور را باید به فال نیک گرفت و باید قدرشناس این افراد باشیم.
http://isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=77534
این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.