برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر پیش از بازی با تیم نام‌آوران رسالت مازندران گفت: در این هفته توانستیم بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده کنیم و برای گرفتن سه امتیاز وارد میدان می‌شویم.

سعید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا_ منطقه اصفهان، درباره بازی تیم هایپر با نام‌آوران رسالت مازندران، اظهار کرد: خوشبختانه پس از بازی هفته گذشته با تیم خالص سازان زنجان توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده این بازی کنیم.

وی با اشاره به این‌که تیم نام‌آوران رسالت تیمی پر مهره است، خاطرنشان کرد: تیم مازندرانی قطعاً برای گرفتن حداکثر امتیاز به زمین پا می‌گذارد و البته ما هم برای این می‌رویم که بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم و امیدوارم که بازی خوبی باشد.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر پیرامون مشکلات تیم از ابتدای لیگ، گفت: متأسفانه از ابتدای فصل تعدادی از آیدی کارت‌هایمان به دلایلی صادر نشد و ما تا اکنون که شش هفته گذشته است هیچ مسابقه‌ای نتوانستیم ۱۲ بازیکن بزرگ‌سال به صورت کامل در اختیار داشته باشیم.

رستمی درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیمش در این هفته گفت: این هفته محروم نداریم و در این شش هفته فقط در یک بازی محروم داشتیم، ولی متأسفانه مسعود فلاح را به دلیل مشکل قلبی، محسن جان قربان و احسان فیروزپور را به علت سرماخوردگی در اختیار نداریم.

http://isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=76420

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.