هایپری ها نفت را به آتش کشیدند / جدال بی تاثیر در زنجان / اولین پیروزی الماس شهر قم / باز هم هبلکس باز هم تساوی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
شهرداری رشت صفر – هبلکس رضوی مشهد صفر
شهرداری رشت که هفته پیش در خارج از خانه برابر تیم الماس قم متوقف شده بود، این هفته از هبلکس رضوی مشهد پذیرایی میکرد. شهرداری برای حفظ و تثبیت جایگاه خود با تمام قوا به مصاف تیم مشهدی رفت و چشم به سه امتیاز این دیدار حساس دوخته بود؛ اما مشهدی ها با دفاع منطقی و مدیریت کردن روند بازی موفق شدند یک امتیاز خارج از خانه را کسب کنند. این بازی تنها بازی بدون گل این هفته لیگ یک بود. شاگردان صالوری با کسب این نتیجه، رکورد داشتن بیشترین تساوی را بین تیم های لیگ یک به خود اختصاص داده اند. شاگردان ارسلانی در رشت نیز با کسب این تک امتیاز و با احتساب یک بازی بیشتر در صدر جدول باقی ماندند.

شهر صدرا شیراز ۲ – الماس شهر قم ۳

گلزنان:
محمدمهدی شرافت منش – مسعود یوسفی(شیراز)
فرهاد فلامرزی ۳ (قم)

تیم صدرا شیراز که با کسب نتایج ضعیف در انتهای جدول این گروه قرار داشت، در صدد کسب اولین پیروزی خود بود و در خانه از تیم الماس شهر قم پذیرایی میکرد. قمی ها که هفته گذشته یک امتیاز از صدرنشین گروه دشت کرده بودند، با ارائه یک بازی زیبا موفق شدند برابر شیرازی ها به برتری دست پیدا کنند. این اولین پیروزی قمی ها در لیگ یک بود. آن ها با احتساب این سه امتیاز خود را پنج امتیازی کرده و از انتهای جدول جدا ساختند. وحید نعمت اللهی سرمربی صدرا شیراز به دلیل کسب نتایج ضعیف، پس از این بازی از سمت خود استعفا کرد.
خالص سازان زنجان ۲ – رسالت مازندران ۲

گلزنان:
حسن محمدی ۲ (زنجان)
عماد محمدی – احمد دستیاران (مازندران )

تیم رسالت مازندران که هفته پیش در خانه مغلوب شده بود، در پی جبران این باخت به زنجان سفر کرده بود و با توپ پُر پا به میدان گذاشت. زنجانی ها هم که هفته پیش را استراحت کرده بودند و از لحاظ بدنی آماده تر بودند در پی کسب دومین پیروزی خود بودند‌. دو تیم بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند . رسالت مازندران که ایمان احمدی مربی بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، تا دقایق آخر بازی از زنجانی ها پیش بود؛ اما این بازی در دقایق انتهایی به تساوی کشیده شد تا این یک امتیاز به کار هیچ یک از دو تیم نیاید. رسالت در رده پنجم و خالص سازان در رده هشتم قرار گرفته اند.
نفت امیدیه صفر – هایپر شهر شاهین شهر ۳

گلزنان:
احسان فیروز پور ۲ – کامبیز گمرکی (شاهین شهر )

تیم نفت امیدیه که هفته پیش با کسب یک پیروزی شیرین خارج از خانه روحیه مضاعفی داشت، این هفته از شاهین شهری ها پذیرایی میکرد. در این دیدار زیبا بازیکنان هایپر شاهین شهر موفق شدند با ارائه یک نمایش زیبا و مقتدرانه، با نتیجه قاطع سه بر صفر نفت امیدیه را در خانه مغلوب کنند و دومین پیروزی متوالی خود را دشت کنند. هایپری ها با کسب این سه امتیاز به رده سوم جدول صعود کردند. نفت امیدیه نیز در رده چهارم این گروه قرار دارد.
تیم پاس ناجا در این هفته استراحت داشت.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.