قانون باید برای همه یکسان باشد/ بهانه های کمیته فوتسال مضحک است

در گفت و گو با خانه فوتسال

رستمی: قانون باید برای همه یکسان باشد/ بهانه های کمیته فوتسال مضحک است


سرمربی تیم فوتسال هایپرشهرشاهین شهر بشدت نسبت به عدم صدور کارت بازی بازیکنانش معترض بود.

سعید رستمی سرمربی جوان تیم هایپرشهرشاهین شهر در خصوص تساوی تیمش مقابل هبلکس مشهد بهخانه فوتسال گفت: بازی خوبی مقابل هبلکس ارایه کردیم و موقعیت های زیادی بوجود اوردیم. در نیمه دوم پس از زدن گل تساوی هم برای برد موقعیت داشتیم اما متاسفانه بی دقتی کردیم تا بازی با تساوی به پایان برسد. در مجموع با توجه به مشکلات و محدودیت هایی که داشتیم راضی هستیم ولی به راحتی دو امتیاز از چنگمان خارج‌شد.

وی افزود : در این بازی دو بازیکن را به دلیل بیماری نداشتیم و چهار بازیکنمان به دلایل مختلف توسط کمیته فوتسال از بازی منع شدند. امیدواریم در روزهای اینده روی خوش کمیته فوتسال را هم ببینیم. حمید کاهبنده بازیکن تیم ما تا یک مهر ۹۶ سرباز بوده و در این تاریخ ترخیص شده و پس از چند ماه خانه نشینی در فصل قبل در ترکیب تیم کیان اصفهان به مدت سه ماه بازی کرده و ما این بازیکن را از تیم کیان خریداری کرده ایم. در حالی که فسخ قرارداد دو طرفه و رضایتنامه و تسویه حساب را در دست داریم و نیازی هم به برگه خروج از استان نیست به این بازیکن اجازه بازی داده نشده چرا که اقای سلیمانی می گوید این بازیکن لیگ برتری بوده و از بالا به پایین انتقال نمی یابد. اما ما این بازیکن را از تیم اصفهانی گرفته ایم و اگر منعی بود نباید اجازه بازی برای تیم کیان صادر می شد. هرچند اگر از این بحث هم بگذریم چرا به دیگر بازیکنان لیگ برتری اجازه بازی داده شده است؟ حسین عظیمی فصل قبل به صورت کامل برای فرش ارا بازی کرده و حالا در ترکیب هبلکس مشهد مقابل ما قرار گرفت. یا مسعود دانشور که نیم فصل دوم فصل پیش در ترکیب گیتی پسند بود حالا برای صدرا بازی می کند. دانیال گیولی هم دیگر بازیکن لیگ برتری است که امسال در ترکیب شهرداری رشت بازی می کند اما وقتی به کاهبنده می رسیم که اصلا لیگ برتری نبوده حرف قانون‌را پیش می کشند.
همچنین حسین قپانچی در اردیبهشت امسال مدتی در لیگ چین بازی کرده و در حالی که از تاریخ ۱۲ مرداد از طریق اتوماسیون‌درخواست ای تی سی کردیم با گذشت یک ماه هنوز درخواست ما را برای چین ارسال نکرده اند. حالا هم که می گویند طبق قانون جدید بازیکنان لژیونر نمی توانند در لیگ بازی کنند. اما در این قانون بازیکنانی نمی‌توانند در لیگ بازی کنند که در لیگ فصل جدید در تیمهای خارجی بازی کرده باشند ، نه بازیکن ما که فصل قبل در تیم خارجی بوده. هرچند اگر قرار به منع بازی لژیونر ها هم باشد چرا مهدی جاوید الان برای گیتی پسند بازی می کند؟

دو بازیکن دیگر ما در حالی اجازه بازی نیافتند که تا تاریخ ۳۱ شهریور استغال به تحصیل دارند اما با ادعای مضحکی از ما پیش از شروع ترم جدید دانشگاه تقاضای اشتغال به تحصیل ترم بعد را دارند. ما خواستیم با تعهد خودمان کارت بازی بازیکنان صادر شود تا اگر در اول مهرماه اشتغال به تحصیل این بازیکنان بروز نشدن مجدد کارتشان توقیف شود. ما تنها اعتراضمان به این است که قانون سلیقه ای تفسیر و اجرا می شود و حق تیم ما که برای عرض اندام وارد مسابقات شده خورده می شود. مگر ما چند بازیکن داریم که چهار بازیکنان تاثیرگذارمان به این شکل از دست بروند. امیدواریم‌در روزهای بعد روی خوش کمیته فوتسال را هم ببینیم.

رستمی: قانون باید برای همه یکسان باشد/ بهانه های کمیته فوتسال مضحک است

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.