در وصف زنده یاد رسول احمدی

مسابقات فوتسال ماه مبارک رمضان با تمام خوبی ها و بدی ها ،خود را بدست تاریخ سپرد ولی چیزی که در این میان قلب هر تماشگری را به سوی خیره می کرد نام بعضی از تیم های شرکت کننده بود .
نام های که فقط بوی از جنس رفاقت داشت و بازیکنانی که هر کدام در این ماه عزیز به پاس سوابق و تجربه بالای بازی خود می توانستند پولهای کلانی را به جیب بزنند ولی مردانه در کنار هم مثل حلقه های زنجیر ماندند تا یاد و خاطر دوستانی که زمانی بهترین روزها را در کنار هم رقم می زدند و اکنون به دیار باقی شتافتند را زنده نگه دارند.
در اصفهان؛ هم تیمی های سابق زنده یاد رسول احمدی با وجود تمامی مشکلات شب های خوبی را رقم زدند و بیاد رفیق خود جلوی تمامی اتفاقات ناخوشایند فوتسال مردانه سینه ستبر کردند و توانستند در سالن ورزشی کوجان و پیروزی قهرمان مسابقات شوند.هر چند به زعم خودشان کار کوچکی در برابر کرامت و بزرگی زنده یاد رسول احمدی بود ولی جامعه فوتسال در مقابل این تلاش ستودنی آنها سر تعظیم فرود می آورد و دستان آنان رو می بوسد.

زنده یاد رسول احمدی در سال ۱۳۷۳ در اصفهان چشم به جهان هستی گشود و در سنین نونهالی زیر نظر مربیان زحمتکش اصفهان اصول اولیه فوتسال را آموخت وی که از تکنیک و جنگندگی نابی برخوردار بود مورد توجه باشگاه گیتی پسند قرار گرفت و پس از حدود یکسال حضور در تیم جوانان باشگاه، قهرمانی استان را کسب نمود و با انحلال این تیم راهی باشگاه آذین سپهر شد و روزهای خوبی را در این باشگاه سپری نمود. زنده یاد احمدی دوران مقدس سربازی را در تیم رعد پدافند با حضور در لیگ دسته دوم کشور به پایان رساند و پس از آن تمرینات آمادگی خود را جهت حضور در تیمهای بزرگسالان کشور بصورت اختصاصی انجام میداد.
⚫️متاسفانه در شب سی ام تیر ماه ۱۳۹۵ مشیت الهی بر این بود که روح بزرگ این بازیکن ارزنده و با اخلاق براثر سانحه دلخراش تصادف معبود خود بپیوندد.

⚫️روحش شاد و یادش گرامی

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «در وصف زنده یاد رسول احمدی»

  1. زهره نایری می‌گوید:

    روحشون شاد

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.