تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جمع ۴ تیم برتر دنیا

تیم ملی ایران بامداد امروز در برابر سوئیس نایب قهرمان اروپا قرار گرفت و موفق شد با پیروزی ۴-۳ به جمع ۴ تیم برتر جهان راه پیدا کند.
تیم ملی ایران وقت اول را با تک گل زیبای محمد احمدزاده به پایان رساندند تا امیدها برای صعود بیش از پیش شود در وقت دوم نیز بازهم محمد احمد زاده برای تیم ملی ایران گلزنی کرد تا اختلاف ۲ برابر شود اما تیم ملی سوئیس در این وقت موفق شد ۳ گل دیگر وارد دروازه ایران کند و در مجموع از یوزهای ایرانی جلو بیفتد.

در آخرین وقت نیز و در حالی که تنها ۵۷ ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، سید علی نظام موفق شد گل تساوی بخش را بزند و بازی را به وقت اضافه بکشاند.
در وقت اضافه نیز پیمان حسینی ستاره تیم ایران بود و محمد علی مختاری موفق شد گل برتری ایران را در فاصله ۵۲ ثانیه مانده به پایان بازی به ثمر برساند و تیم ملی ایران به جمع ۴ تیم برتر دنیا برسد، با توجه به پیروزی تاهیتی برابر پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه (۱۶ اردیبهشت) به مصاف تاهیتی خواهد رفت و در صورت پیروزی در آن بازی به فینال جام جهانی خواهد رسید.

این نوشته در فوتبال ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جمع ۴ تیم برتر دنیا»

  1. علی محمد می‌گوید:

    سلام سعید جان
    تبریک میگم

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.