مسؤولیت‌های سه‌گانه مدیرعامل سپاهان

محسن طاهری در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شد که طی چند ماه گذشته و در هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای، نامی از وی در میان نبود.

طاهری کاپیتان سابق تیم ملی هندبال کشور بوده و طی سال‌های گذشته در مقاطعی سرمربی‌گری تیم ملی هندبال در رده‌های پایه را برعهده داشته است اما با وجود شاغل بودن در شرکت فولاد مبارکه، کمتر فرصتی برای سرمربی‌گری تیم بزرگ‌سالان باشگاه پیدا کرده است.

این پیشکسوت هندبالی سال گذشته از سوی بهرام سبحانی به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شد و چند ماه قبل نیز در پی پایان همکاری عرفان اسماعیلی با تیم ملی هندبال کشورمان، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

پس از قطعی شدن حضور تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر، زمینه ادامه همکاری با مجید رحیم‌زاده فراهم نشد تا محسن طاهری از سوی اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان، عهده‌دار سرمربی‌گری این تیم شود.

انتخاب طاهری برای سرمربی‌گری تیم هندبال سپاهان، شائبه‌هایی را پیرامون انتخاب صورت گرفته و عضویت طاهری در هیأت مدیره سپاهان به وجود آورد اما وی در گفت‌وگویی اعلام کرد که وظایف وی در هر دو حیطه، مشخص بوده و قرار نیست تداخل مسؤولیتی ایجاد شود.

هنوز مدتی از مطرح شدن این بحث سپری نشده بود که این بار طاهری مدیرعاملی باشگاه اصفهانی را برعهده گرفت و در شرایط فعلی ابهامات زیادی پیرامون مسؤولیت سه گانه وی به وجود آمده است.

تیم ملی هندبال در حال حاضر برنامه خاصی پیش رو ندارد و از این لحاظ مشکلی برای طاهری به وجود نخواهد آمد اما در مورد تیم هندبال سپاهان، وضعیت متفاوت است زیرا این تیم باید برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر آماده شود و به طور حتم با توجه به مشغله‌های کاری مدیریت باشگاه سپاهان، امکان مربی‌گری و حضور در لیگ برای طاهری وجود ندارد و به احتمال زیاد باید شاهد تغییراتی در این تیم باشیم زیرا بلند کردن سه هندوانه با یک دست مقدور نیست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950722000493

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.