هفته نخست لیگ دسته دوم گروه سه؛رعد پدافند معدن کاشان را به آتش کشید

به گزارش خانه فوتسال ، هفته نخست لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه سوم این رقابت ها پیگیری شد که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این دیدار ها می خوانیم.

سماء دزفول ۳ – ۴ نفت امیدیه

نماینده دزفول که سال قبل موفق شد از لیگ مناطق جواز صعود به لیگ دسته دوم را کسب کند ابتدا گل اول را به ثمر رساند اما نفتی ها در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاندند تا دو تیم با تساوی به رختکن پای بگذارند.در آغاز نیمه دوم باز هم میزبان بازی به گل دست یافت اما این آخرین باری بود سماء در این دیدار از حریف پیشی می گرفت چرا که در ادامه نفتی های با تجربه سه بار دیگر خوشحالی را به اردوی خود آوردند تا در اولین دیدار سه امتیاز مهمی را کسب کنند.

رعد پدافند اصفهان ۵ -۲ معدن کان پژوهان کاشان

یکی دیگر از تیم های نظامی حاضر در این فصل لیگ دسته دوم خیلی زود به گل دست یافت اما بلافاصله گل تساوی را دریافت کرد.در ادامه بار دیگر تیم ها در عدد ۲ به تساوی رسیدند ولی به یک باره شیرازه نماینده کاشان از هم پاچید تا با شکست سنگین پنج دو چشم به ادامه رقابت ها داشته باشند.

شاهین کرمانشاه ۱ – ۱ شهید فرهادی اهواز

یکی از تیم های مدعی صعود در این گروه که چندین سال است در این سطح از مسابقات به خوبی تیمداری می کنند در اولین گام خود متوقف شدند.شاهینی ها نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندند اما شاگردان فرهادی کم کم نبض بازی را در دست گرفته و موفق شدند یک امتیاز شیرین از کرمانشاه کسب کنند.

راه و شهرسازی لرستان استراحت در این هفته استراحت داشت.

جدول گروه سه لیگ دسته دوم در پایان هفته نخست:

خانه فوتسال از هفته ی ابتدایی این مسابقات را به صورت کامل پوشش داده و جدول ذیل فقط در خانه فوتسال قابل مشاهده است. گفتنی است جدول ذیل در هیچ پایگاهی حتی در سایت فدراسیون فوتبال ایران موجود نیست و کاملا اختصاصی خانه فوتسال می باشد.

لیگ دسته دوم گروه سه

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ رعد پدافند اصفهان ۱ ۱ ۰ ۰ ۵ ۲ ۳ ۳
۲ نفت امیدیه ۱ ۱ ۰ ۰ ۴ ۳ ۱ ۳
۳ شاهین کرمانشاه ۱ ۰ ۱ ۰ ۱ ۱ ۰ ۱
۳ شهید فرهادی اهواز ۱ ۰ ۱ ۰ ۱ ۱ ۰ ۱
۵ اداره شهرسازی لرستان ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰
۶ دانشکده سماء دزفول ۱ ۰ ۰ ۱ ۳ ۴ ۰
۷ معدن کان پژوهان کاشان ۱ ۰ ۰ ۱ ۲ ۵ ۰

IMG_1240

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.