معرفی استروییدهای تزریقی

وینسترول
وینسترول نام تجاری استروئید آنابولیک استانازول می باشد این ترکیب از جمله مشتقات دی هیدروتستسترون است اما فعالیت آن کمتر از دی هیدرو تستسرون می باشد . وینسترول از نظر تکنیکی در گروه استروئید های آنابولیک طبقه بندی می شود . تحقیقات نشان می دهد این دارو میل بیشتری به رشد عضلات دارد در صورتی که میل آن به فعالیت آندروژنی کمتر است اگر چه دی هیدروتستسرون عوارض جانبی آندروژنی بوجود می آورد اما در مقابل استانوزولول مقدمات رشد کیفی عضلات را فراهم می کند در واقع خواص آنابولیک این ماده در مقایسه با بسیاری از ترکیبات قوی تر بسیار ملایم وضعیف است اما باز هم می توان در زمینه تقویت عضلات به آن اعتماد کرد . البته خواص آنابولیک وینس ترول با دیانابول برابری می کند اما تمایل به جذب یا عدم دفع آب در هر دوی آنها متفاوت است استانازول نیز مثل دیانابول حاوی همان ساختمان متیلی ۱۷ کربن است اما با تغییر کوچکی که در آن ایجاد شده است امکان مصرف به صورت خوراکی هم وجود دارد علی رغم این طراحی انواع تزریقی این دارو نیز تولید شده است.
ساختمان استانازولول طوری نیست که بتواند به استروژن تبدیل شود بنابراین زمانی که از این استروئید استفاده می کنید دیگر نیازی به مصرف آنتی استروژن ندارید در این صورت حتی افراد حساس هم نباید نگران مشکل بزرگ شدن سینه باشند . اگر چه استرژن مقصر اصلی در بروز مشکل جذب آب است اما وینسترول ظاهر کیفی بسیار خوبی را در عضلات ایجاد می کند و چربی را از آنها دور می کند . در نتیجه دیگر نیازی نیست نگران جذب زیاد مایعات زیر پوستی باشید . به همین دلیل استروئید بسیار خوبی است که ورزشکاران طی دوره تقویت کات عضلات می تواند از آن استفاده کند یعنی همان زمانی که جذب آب و چربی به نگرانی بزرگ ورزشکاران تبدیل می شود ورزشکارانی که در رشته های ورزشی قدرتی و سرعتی شرکت می کنند مثل دو میدانی به خوبی از شهرت وینسترول آگاه هستند .
تحت چنین شرایطی هیچ ورزشکاری نمی خواهد وزن آب اضافی را با خود به این سو آن سو حمل کند بنابراین به رشد عضلات که بر اثر مصرف ویسنترول حاصل می شود علاقه زیادی داشته و وینسترول را با سایر داروهای استروژنی که سب افزایش حجم عضلات می شود ترجیح می دهد.

 

دوز مصرف وینسترول خوراکی برای آقایان عبارتست از :
۱۵ تا ۲۵ میلی گرم در روز و در مورد نوع خوراکی هم این رقم به ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم در روز می رسد تفاوت این نوع دارو فقط به قیمت و مقدار مصرف مربوط می شود. ورزشکاران با توجه به نتایج دلخواه می تواند مصرف وینسترول را با سایر استروئید ها ترکیب کنند اگر قصد دارید با افزایش حجم عضلات مواجه شوید بهتر است از آندروزن قوی تری مثل تستسرون دیانابول یا آنادرول ۵۰ استفاده کرده و آن را به دوز مصرفی وینسترول بیفزایید .
در اینجا وینسترول بیشتر جهت حفظ تعادل دوره مصرفی عمل می کند بطوری که اثرات آنابولیک خوبی را ایجاد کرده و فعالیت عمومی استروژنی را کاهش می دهد در صورتی که اگر چنین استروئید هایی به تنهایی مصرف شوند نمی توانیم شاهد چنین پیشرفت هایی باشیم نتیجه حاصل از مصرف این استروئید افزایش قابل توجه حجم عضلات است و به علاوه آب و چربی در سطحی حفظ می شود که برای بدن ناراحتی ایجاد نکند اگر قصد دارید در مرحله رژیم غذایی و حضور در مسابقه از این استروئید استفاده کنید می توانید وینسترول را بطور متناوب با یک آندروژن آروماتیز نشده مثل ترنبولون یا هالوتستین ترکیب کنید. چنین ترکیبی به عضلات کمک می کند تا هم سفت شده و هم از ظاهر متراکم و زیبایی برخوردار شوند یعنی همان چیزی که ورزشکاران پرورش اندام درصدد دست یابی به آن هستند . ورزشکار مسن تر یا حساس تر می توانند ترکیباتی مثل پریمبلان یا اکویی پویز یا دکا دورابولین را به دوره مصرف وینسترول بیفزایند در نتیجه شاهد بروز نتایج خوب و عوارض جانبی کمتری خواهید بود در صورتی که آندروژن درمانی استاندارد نمی تواند با چنین نتایجی همراه باشد.winstrol-depot [edcoan.ir]
خانم ها بهتر است دوز مصرفی روزانه خود را در سطح ۵ تا ۱۰ میلی گرم یا سطح ۲٫۵ تا ۵ قرص ۲ میلی گرمی حفظ کنند بدن خانم های ورزشکار به خوبی می تواند استانازول را تحمل کند اما مصرف نوع تزریقی را اصلا توصیه نمی کنیم زیرا آمپول ۵۰ میلی گرمی دوز بالایی به شمار رفته و خطر افزایش خواص آندروژنی را به همراه دارد . بهتر است آنها قرص را به آمپول ترجیح دهند . در این صورت به راحتی می توانند قرص را شکسته و تقسیم بندی کنند اما نمی توانند آمپول یک سی سی را تقسیم کرده و در چند نوبت مختلط تزریق کنند کسانی که باید نوع تزریقی را تجربه کنند بهتر است یک آمپول ۵۰ میلی گرمی را به دو تزریق جداگانه تقسیم کنند در اینجا دوز مصرف به وسیله تعداد روزهای تزریق تنظیم می شود بطوری که در فاصله هر ۳ یا ۴ روز یک مرتبه دوز ۲۵ میلی گرمی تزریق می شود . کته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر دو نوع وینسترول می تواند نسبت کلسترول HDL به LDL را تغییر داده و آن را تحت تاثیر قرار دهد زمانی که درمان با استروئید آنابولیک را شروع می کنید بروز این عارضه جانبی بسیار معمول و متداول است و زمانی که دوز مصرف دارو یا زمان مصرف آن از حد نرمال بیشتر شود مسلما باید نگران سلامتی خود باشید وینسترول خوراکی در مقایسه با نوع تزریقی تاثیرات بیشتری روی مقدار کلسترول باقی می گذارد که این عمل به نوع مصرف دارو مربوط می شود بنابراین افرادی که نگران بروز عوارض جانبی هستند باید به این مسئله توجه کنند.

stanol-body-research-kaufen [edcoan.ir]هدف از اطلاعات گرد آوری شده فراهم آوردن اطلاعات مختصری برای خوانندگان کانال می باشد به خوانندگان توصیه می شود از مصرف بسیاری از داروهای معرفی شده پرهیز کرده یا زیر نظر پزشک آنها را مصرف نمایند توصیه میشود جهت مصرف داروهایی که مطمئن نیستید با پزشک معتبر و ذی صلاح مشورت کنید .

این نوشته در دوره های مربیگری و کارگاه های دانش افزایی, عمومی, کلینیک ورزش درمانی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

4 دیدگاه دربارهٔ «معرفی استروییدهای تزریقی»

  1. رامین می‌گوید:

    درود برشما واقعا مطلبتون عالی وکاملا اصولی بود من طبق اصول شما پیش رفتم و نتیجه بسیار عالی گرفتم ایشالا همیشه موفق و سربلند باشین با سپاس فراوان??????

  2. ناشناس می‌گوید:

    با سلام کدوم مدل وینسترول بهترین هست وبیزحمت علایم اصل بودن را مشخص کنید برامون.

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.