پایان سال ۱۳۹۳

سال ۱۳۹۳ با تمام روزهای خوب و بد به ایستگاه آخر رسیده، از نظر ورزشی سال بدی نبود. تجربه خوب و گرانبها به واسطه حضور در کادر تیم فوتبال گیتی پسند و کسب علم و تجربه از اساتید خودم، استاد جعفری، علی شیرازی و احسان عسگری که هر یک دنیایی از معرفت بودند برای شروع فوق العاده بود. امیدوارم با بررسی پیشنهادات سال آینده بهترین تصمیم رو تو این زمینه بگیرم چون دیگه این مساله شخصی نیست و خانواده ام رو هم درگیر میکنه.

درمورد داوری با شرایطی که امسال پیش اومد، بهتره که دیگه بهش فکرنکنم. یه حسی بهم میگه من از جنس داورهای فوتسال استان نیستم. البته ناگفته نماند که مثل هر اجتماعی که شامل خوب و بد هست، این قشر هم مستثنی نیستند و افراد با توانایی بالا نیز در این جمع هست ولی با اعتقادات من جور درنمیاد که برای پیشرفت تن به هر کاری بدم. ایشالا سال های بعد افرادی توانمندتر از من در جمع داوران اصفهان حضور پیدا کنند و باعث پیشرفت فوتسال استان اصفهان بشن.

درمورد تدریس، به جز دانشگاه، از بقیه موارد کاملا راضی بودم. تدریس دروس مربیگری، کارگاه ها و ارتباطات با سازمان ورزش شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی رفاهی شهرداری شاهین شهر باعث شد که حداقل تو این زمینه رضایت کامل داشته باشم و انشاالله برای سال های بعد با انگیزه بیشتر و مصمم تر عمل کنم.

اما مورد آخر، دانشگاه که همچنان موجی از بلاتکلیفی و یاس درموردش وجود داره، هنوز خیلی مسائل مشخص نشده و متاسفانه عده ای دانشجوی منفعت طلب نیز این وسط همواره دردسرساز میشن. هیچ گاه نمی خواستم بقیه رو از پایین یا خودمو از بالا نگاه کنم اما متاسفانه پیرامون مسائل مطرح شده این اواخر، تصمیم به تغییر روند کاری به خصوص در زمینه مدیریتی گرفتم. باید تغییراتی رو اعمال کنم تا خودم ضربه نخورم. این مهم ترین تصمیمم برای سال آتیه. در نهایت امیدوارم از این تغییر و تصمیم کسی ضربه ای نخوره و حقی ناحق نشه.

سعی کردم زیاد وارد سیاست نشم و از این جور افراد، خصوصا از نوع ورزشی و علمی، دور باشم ولی نمیشه، گاها باهاشون باید برخورد داشته باشم. این ارتباط دلیلی بر تمایل بنده نیست…الزام شرایط کاریه. تلاش خواهم کرد بیشتر در زمینه پژوهشی قدرت و توانایی خودم رو نشون بدم که به لطف خدا این اواخر تو این زمینه هم موفقیت هایی حاصل شده، جزییاتش بماند.

سال۱۳۹۳ سال خداحافظی بسیاری از عزیزان بود، سالی سرشار از موفقیت و شکست. برای آنان که در جمع ما نیستند طلب مغفرت و بر ای بازماندگان طلب صبر، برای افراد موفق و پیروز طلب تداوم و برای افراد مغلوب طلب استعانت می کنم. امید است سال ۱۳۹۴ سرشار از سلامتی، سعادت و دعای خیر باشد.

نوروز یعنی روز نو، یعنی شروع دوباره، یعنی جهش…از خدا باید خواست روز نو واقعا توام با جهش باشه

اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ 

یا علیPhotoGrid_1417291810036

این نوشته در دل نوشته, عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.