همراه با مردم و پشتیبان رهبر هستیم

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان بسیج ورزشکاران ضمن گرامیداشت 22 بهمن، آمادگی خود برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز را اعلام کرد. متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:
«امام خمینی(ره): پیروزی انقلاب مرهون فداکاری‌های دلاورانه ملت، به خصوص شهیدان است.
به نام خدای شهیدانی که با خون خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی در عصر جور و ستم شدند. شهیدانی که به فرموده رهبر کبیر انقلاب، پیروزی این انقلاب مرهون فداکاری‌های آنهاست.
آری، اگر خون جوانان این سرزمین و رهبری امام عزیزمان نبود نهال این انقلاب هم مانند دیگر انقلاب‌ها خشکیده بود ولی اعتقاد مردم به آرمان‌های اسلامی و راهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب باعث شد تا انقلاب اسلامی با گذر از پیچ و خم‌های خطرناک، 35 ساله شود. چه باشکوه است سی و پنج سال ایستادگی و مقاومت برابر استکبار جهانی. مقاومتی که باعث می‌شود استکبار جهانی مستأصل‌تر از همیشه در مقابل نظام اسلامی و مردم ایران سر تعظیم فرود ‌آورد.
ناگفته پیداست اکنون نهال کوچک انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و با هیبت و عظمت خود تن سران استکبار را می‌لرزاند. و صد البته چهره رحمانی خود را نشان مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی داده است. مردمی که در سختی‌ها و خوشی‌ها همواره پشتیبان این انقلاب بوده و خواهند بود.
سازمان بسیج ورزشکاران به نمایندگی از تمام ورزشکاران کشور ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اعلام می‌دارد در حمایت از این انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) جان خود را بر کف دست نهاده و تا آخرین قطره خونمان پای آرمان‌های رفیع امام و رهبری ایستاده‌ایم و این ایستادگی را با حضور در دریای بیکران راهپیمایی مردم در 22 بهمن نشان جهانیان خواهیم داد.

این نوشته در عمومی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.